-->

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΝΙΚΟ & ΝΙΚΟΛΕΤΑ & ΝΙΚΗ

 http://freshsnews.blogspot.com/2016/12/6-Xronia-polla-Niko-Niki-Nikoletta.html


(Ο Νίκος,Η Νίκη η Νικολέτα και τη Νικόλ  γιορτάζει στις 6/12)

– Αγαπημένε μου Νίκο για την γιορτή σου εύχομαι χρόνια πολλά και όλα τα όνειρά σου να πραγματοποιηθούν.

– Λίγες γραμμές πολλές ευχές, για μια ζωή όλο χαρές. Χρόνια πολλά και ευτυχισμένα, να’ χεις ζωή παραμυθένια, δάκρυ ποτέ να μη γνωρίσεις και ότι αγαπάς να αποκτήσεις! Χρόνια Πολλά Νίκο!

– Νίκο Χρόνια σου πολλά, σου εύχομαι μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου πάντα υγεία ευτυχία και αγάπη.

– Νίκο μου να είσαι πολύχρονος και να ΄ναι πάντα η ζωή σου γεμάτη ευτυχία.

– Η κάθε μέρα που περνά να είναι ευτυχισμένη γεμάτη υγεία και χαρά, ζωή ονειρεμένη.

– Ότι ζητά η καρδούλα σου κι΄ ότι ποθεί η ψυχή σου, όλα για σένα μάτια μου δώρο για τη γιορτή σου.

– Νίκο για την ονομαστική σου εορτή σου εύχομαι χρόνια πολλά, χρόνια καλά, με υγεία, ευτυχία και ευημερία.

– Νικόλα σου εύχομαι ολόψυχα χρόνια πολλά και δημιουργικά.

– Νίκο μου ένα μονάχα θα ευχηθώ, να πραγματοποιηθούν όλες οι ευχές που θα ακούσεις σήμερα!

– Νίκο μου εύχομαι κάθε μέρα να είσαι χαρούμενη όπως αυτή την ημέρα της γιορτής σου! Να είσαι καλά για να σε χαίρομαι για πάντα!

– Χρόνια σου πολλά Νίκο! Εύχομαι κάθε σου μέρα να είναι μια ξεχωριστή γιορτή.



– Σαν ξημερώσει η γιορτή κι ο ήλιος ανατείλει, ευχές πάρε αμέτρητες απ΄τα δικά μου χείλη. Χρόνια πολλά Νικόλα!!

– Νικόλα, για την ονομαστική σου εορτή σου εύχομαι ολόψυχα χρόνια σου πολλά και ότι ποθείς στην αγκαλιά σου να το βρεις!

– Νικόλα μου Χρόνια σου Πολλά. Εύχομαι κάθε σου μέρα να είναι μια ξεχωριστή γιορτή.

– Χρόνια πολλά Νίκο μου, ν’ ανθίζεις, να μοσχοβολάς, και να χαρίζεις ομορφιά, σε όλους όσους αγαπάς για όλη σου τη ζωή.

– Φτωχά τα λόγια μα οι ευχές είναι πολύ μεγάλες, κι αν είναι μπόρα η ζωή να ΄ναι χαρές οι στάλες.

– Κάθε λουλούδι είναι και μια ευχή και εύχομαι κάθε μία να γίνει αληθινή. Χρόνια Πολλά Νικόλα για την ονομαστική σου εορτή!

– Νικόλα να χαίρεσαι το όνομα σου! Εύχομαι όσοι προφέρουν το όνομα σου να είναι ευγνώμονες για το καλό που θα τους έχεις κάνει, και τέλος εύχομαι να αξίζεις τόσο πολύ ως άνθρωπος, ώστε κάποιος να θελήσει κάποτε να βαφτίσει το παιδί του δίνοντάς του το δικό σου όνομα..!

– Νικόλα μου για την ονομαστική σου εορτή σου εύχομαι χρόνια πολλά, χρόνια καλά, με υγεία, ευτυχία και ευημερία.

– Ότι ζητά η καρδούλα σου κι΄ ότι ποθεί η ψυχή σου όλα για σένα μάτια μου δώρο για τη γιορτή σου.

– Κάθε λουλούδι είναι και μια ευχή και εύχομαι κάθε μία να γίνει αληθινή. Χρόνια Πολλά Νίκο για την ονομαστική σου γιορτή!

– Αγαπημένε μου Νίκο εύχομαι κάθε μέρα να είσαι χαρούμενη όπως αυτή την ημέρα της γιορτής σου! Να είσαι καλά για να σε χαίρομαι για πάντα!



Συνολικές προβολές σελίδας

 
Website Worth Calculatorsiteprice.org domain valuewebsite worth domain value

3