-->

Έρχεται το νέο ρυθμιστικό της Αθήνας, ανοίγει ο δρόμος για επεκτάσεις Αττικής Οδού και νέα γραμμή 4!


To νέο Ρυθμιστικό Σχέδιο της Αθήνας είναι προ των πυλών και αναμένεται να ανοίξει το δρόμο για μεγάλα δημόσια έργα στην Αττική!
Το σχέδιο είχε ολοκληρωθεί πριν καιρό αλλά με την αλλαγή ηγεσίας στο ΥΠΕΚΑ και το ΥΠΟΜΕΔΙ, έγιναν αλλαγές της τελευταίας στιγμής στο σχέδιο, προκειμένου να δοθεί ώθηση σε μεγάλα έργα τα οποία κωλυσιεργούν εδώ και πολλά χρόνια στην Αττική.
Καλώς εχόντων των πραγμάτων, το νέο Ρυθμιστικό θα παρουσιασθεί και θα δοθεί σε ηλεκτρονική δημόσια διαβούλευση την επόμενη εβδομάδα.
 
Τα 2 μεγάλα έργα της Αθήνας!
Έργα κόστους 5 δις ευρώ (!) αναμένεται να μπουν σε σειρά με το νέο Ρυθμιστικό της Αθήνας. Πρόκειται για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού (προς τα Νότια Προάστια της Αθήνας) καθώς και η νέα γραμμή 4 του Μετρό (Γαλάτσι - Ευαγγελισμός - Βόρεια Προάστια).
Τόσο για τη γραμμή 4 του Μετρό, όσο και για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού απαιτήθηκαν περίπου 20 χρόνια σχεδίων τα οποία μεταβλήθηκαν ουκ ολίγες φορές. Από το 1995 υπήρχαν σκέψεις για τη νέα γραμμή η οποία θα διέρχεται από εξαιρετικά πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας που δεν εξυπηρετούνται με μέσο σταθερής τροχιάς όπως το Γαλάτσι, η Κυψέλη, κλπ. Η Αττικό Μετρό είχε υποστηρίξει πως η οριστική μελέτη για τη νέα γραμμή θα δημοπρατηθεί εντός του 2011.
Τα τεράστια κονδύλια που απαιτούνται για τις νέες επεκτάσεις του μετρό (η επέκταση προς Πειραιά έχει «κολλήσει» στις ενστάσεις των εργολάβων και η επέκταση προς Ελληνικό στην καθυστέρηση υπογραφής σύμβασης με την Siemens) είναι, πάντως, ένα θέμα που απασχολεί το υπουργείο Υποδομών.
Οι ιδέες των συμβούλων του πρώην υπουργού ΠΕΧΩΔΕ Γ. Σουφλιά για χρηματοδότηση της γραμμής 4 μέσω των εσόδων που θα είχε το δημόσιο από την διαχείριση της Αττικής Οδού (που υποτίθεται πως θα επέστρεφε νωρίτερα στο δημόσιο με βάση τους όρους της σύμβασης παραχώρησης) δεν θεωρούνται ρεαλιστικές στις νέες συνθήκες.
Θέμα κονδυλίων δεν τίθεται, όμως, για τις επεκτάσεις της Αττικής Οδού, οι οποίες επίσης θα περιλαμβάνονται στο νέο ρυθμιστικό σχέδιο της πρωτεύουσας. Το έργο θα υλοποιηθεί με σύμβαση παραχώρησης και πιθανόν θα ενταχθεί στο χαρτοφυλάκιο της Ελληνικοί Αυτοκινητοδρόμοι ΑΕ, της εταιρείας που δημιουργείται προκειμένου να ενοποιηθούν οι συμμετοχές του δημοσίου στα συγχρηματοδοτούμενα οδικά έργα.
Επειτα από τις συνεχείς αλλαγές στη χάραξη και στον τρόπο κατασκευής του έργου, φαίνεται πως η επέκταση της Δυτικής Περιφερειακής Υμηττού (από Καισαριανή μέχρι Λεωφόρο Βουλιαγμένης) θα είναι σχεδόν στο σύνολό της υπόγεια. Η σήραγγα του Υμηττού, που θα ξεκινά από το Ελληνικό, θα βελτιώσει την πρόσβαση των νοτίων προαστίων στο αεροδρόμιο. Υπόγειο θα είναι και το τμήμα από τον Βύρωνα προς την πύλη της Πανεπιστημιούπολης στα σύνορα Καισαριανής ? Ζωγράφου. Η νέα χάραξη θεωρείται περισσότερο ρεαλιστική καθώς η υπογειοποίηση τμημάτων και η σαφώς μικρότερη σήραγγα στον Υμηττό θα συμβάλλουν στον περιορισμό των αντιδράσεων.



Πηγή: με πληροφορίες από euro2day.gr

Συνολικές προβολές σελίδας

 
Website Worth Calculatorsiteprice.org domain valuewebsite worth domain value

3