-->

Επανέρχεται στην TV η Βέφα;

Ύστερα από τέσσερα χρόνια τηλεοπτικής απουσίας, η Βέφα Αλεξιάδου επιστρέφει στην τηλεόραση. Η μαγείρισσα, σύμφωνα με πληροφορίες, αποδέχτηκε την πρόταση του Epsilon.

Οπως δήλωσε στην εφημερίδα Espresso, έγινε μια πρώτη κουβέντα με τον σταθμό και συμφώνησαν σε ένα νέο ραντεβού τις προσεχείς μέρες.
 http://freshsnews.blogspot.com/2015/03/tv.html
«Προηγείται το μνημόσυνο για τις σαράντα μέρες από τον θάνατο της Άντζυς, γι” αυτό ζήτησα παράταση χρόνου. Αυτό που πρότεινα ήταν να εμφανίζομαι κάθε Σαββατοκύριακο».

Αναφερόμενη στην κόρη και συνεργάτιδά της Αλεξία, είπε: «Τι ωραία θα ήταν να έχω κοντά μου την Αλεξία και να μαγειρέψουμε μαζί. Αλλά δεν ζει το κοριτσάκι μου. Τι όμορφες εκπομπές έχουμε κάνει! Σε μισή ώρα φτιάχναμε δύο φαγητά! Για μένα η δουλειά είναι φάρμακο για την ψυχή μου και μόνο έτσι μπορώ να ξεχνάω για λίγο τον πόνο, γιατί με απορροφά πλήρως. Και μου δίνει χαρά, γιατί αυτό που κάνω το αγαπώ. Δεν είναι επάγγελμα για μένα η μαγειρική, είναι αγάπη».

http://ikypros.com/

Συνολικές προβολές σελίδας

 
Website Worth Calculatorsiteprice.org domain valuewebsite worth domain value

3