-->

«Πόλεμος» με αφορμή τα κυβερνητικά σχέδια για τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες ταξί

 https://freshsnews.blogspot.com/2017/09/29-mylos-me-to-nomosxedio-gia-ta-taksi-oi-antidraseis-kai-h-apanthsh-toy-ypoyrgeioy-ypodomwn.html
Μεγάλη αναστάτωση έχει προκαλέσει στον πολιτικό κόσμο το επικείμενο νομοσχέδιο του Υπ

ουργείου Υποδομών που έχει ως στόχο να ρυθμίσει το τοπίο των εταιρειών διαμεσολάβησης στη μίσθωση ταξί, εγείροντας ποικίλες αντιδράσεις, ακόμα και στον απλό κόσμο που, μάλιστα από χθες καλείται να συμμετάσχει σε ηλεκτρονική ψηφοφορία για την «σωτηρία» αυτού του είδους ηλεκτρονικής πλατφόρμας ταξί.

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με δημοσίευμα των ''Νέων'', το υπουργείο Μεταφορών προχωρά στο «κλείσιμο» εκ νέου της αγοράς ταξί στην Ελλάδα με νομοθετικές διατάξεις που ουσιαστικά καταργούν τις ηλεκτρονικές πλατφόρμες και εφαρμογές (applications), μέσω των οποίων σημαντικό μέρος του επιβατικού κοινού επιλέγει σήμερα ταξί για τις καθημερινές μετακινήσεις του.

Μάλιστα, σύμφωνα με το ίδιο ρεπορτάζ, το προσχέδιο νόμου που έχει ετοιμάσει ο υπουργός Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης προβλέπει, μεταξύ άλλων, τη σύναψη συμβάσεων τριετούς διάρκειας μεταξύ των εταιρειών των διαδικτυακών εφαρμογών και των αυτοκινητιστών ταξί!
Σήμερα πάντως με δήλωσή του ο υπουργός Υποδομών Χρήστος Σπίρτζης φέρεται αποφασισμένος να βάλει τάξη σε έναν χώρο, που «σκόπιμα άφησαν οι προηγούμενες κυβέρνησης χωρίς έλεγχο». 
«Είτε θέλουν είτε δε θέλουν ορισμένοι, θα μπει τάξη οριστικά, σε ένα χώρο που σκόπιμα άφησαν οι προηγούμενες κυβερνήσεις χωρίς έλεγχο για την εξυπηρέτηση συγκεκριμένων συμφερόντων» τονίζει το Υπουργείο και προσθέτει:
«Οποιοσδήποτε επιθυμεί, επενδυτής, εταιρεία ή ιδιώτης, να δραστηριοποιείται στο χώρο των εταιρειών διαμεσολάβησης, δεν έχει να φοβηθεί απολύτως τίποτα, εφόσον ακολουθεί την εθνική και την ευρωπαϊκή νομοθεσία». 
Ειδικότερα με αφορμή ρεπορτάζ και δημοσιεύματα σύμφωνα με τα οποία έχει καταρτισθεί νομοσχέδιο που  αφαιρεί την δυνατότητα εταιρειών να έχουν διαμεσολαβητικές υπηρεσίες ανάμεσα σε πελάτες και ιδιοκτήτες ταξί το Υπουργείο αναφέρει χαρακτηριστικά:
«Αγαπητοί κύριοι με την παρούσα ανοιχτή δημόσια έκκληση, παρακαλούμε για την αποστολή του σχεδίου νόμου ΣΑΣ , που περιλαμβάνει αυτά τα οποία οι ίδιοι και τα φερέφωνά σας  υποστηρίζετε  ότι περιλαμβάνει. Οποιαδήποτε άλλη είδηση, θα είναι ψευδής".
"Με την ευκαιρία, κάνουμε έκκληση καταγγελίας των ακραίων δογματικών κομμουνιστών  της Βρετανίας, της Δανίας, του Καναδά, και άλλων χωρών της μητρόπολης του υπαρκτού σοσιαλισμού, που έχουν θεσμοθετήσει κανόνες λειτουργίας των εταιρειών διαμεσολάβησης.
Από την πλευρά του ο ιδρυτής της εταιρείας BEAT (πρώην Τaxi Beat) Νίκος Δρανδάκης, με δηλώσεις του σήμερα στον ΣΚΑΪ τόνισε ότι δεν πρόκειται να «επιτρέψει σε κανέναν να την διώξει από την Ελλάδα και θα προσφύγει στην ελληνική και ευρωπαϊκή δικαιοσύνη, προκειμένου να προασπίσει το δικαίωμα του επιχειρείν».

Οι πολιτικές αντιδράσεις 

Την ίδια στιγμή «επίθεση» στην κυβέρνηση την οποία κατηγόρησε ότι συμπλέει με συμφέροντα, με αφορμή τη νομοθετική ρύθμιση που στην ουσία καταργεί την πλατφόρμα taxi beat, εξαπέλυσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.
«Επιχειρεί να καταργήσει επί της ουσίας το taxi beat, μια πλατφόρμα που έχει αγκαλιαστεί από τους πολίτες και με την οποία συνεργάζονται οι μισοί οδηγοί ταξί. Η κυβέρνηση απεχθάνεται την αξιολόγηση, τις ελεύθερες επιλογές, ταυτίζεται με στενά συντεχνιακά συμφέροντα μιας μειοψηφίας συνδικαλιστών που μας γυρνούν στο χθες. Και ο κύριος Τσίπρας παριστάνει τώρα ότι στηρίζει την υγιή επιχειρηματικότητα και την καινοτομία, θα πρέπει, αν έχει ίχνος αξιοπιστίας, να σταματήσει κάθε σχέδιο που ακυρώνει στην πράξη αυτή την καινοτόμα πλατφόρμα» δήλωσε ο πρόεδρος της ΝΔ, προσθέτοντας πως στηρίζει το δικαίωμα των πολιτών να επιλέγουν και να αξιολογούν τις παρεχόμενες προς αυτούς υπηρεσίες.
«Ο,τιδήποτε άλλο συνιστά επιστροφή στο παρελθόν. Είμαστε με το δικαίωμα των πολλών στην ασφάλεια και την ποιότητα. Γιατί οι Έλληνες αξίζουμε καλύτερα» είπε χαρακτηριστικά.
Από την πλευρά της, με αιχμηρό τρόπο σχολίασε η πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ και επικεφαλής της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Φώφη Γεννηματά, τις αλλαγές στο τρόπο μίσθωσης των ταξί και σημείωσε ότι «η κυβέρνηση του αραμπά ξαναχτυπά».
«Τώρα, στο στόχαστρο είναι το taxibeat. Όσα χτυπήματα κι αν επιχειρεί στην καινοτομία και την επιχειρηματικότητα, η χώρα θα προχωρήσει μπροστά. Γιατί υπάρχουν δυνάμεις που θέλουν και μπορούν να το εγγυηθούν» υπογράμμισε, σε ανακοίνωσή της, η κ. Γεννηματά.
Σταύρος Θεοδωράκης στον ΣΚΑΪ δήλωσε ότι «δεν θα πρέπει να χαλάσουμε τη νέα πραγματικότητα», κατηγορώντας τον υπουργό Υποδομών ότι «μετρά ταξί και μετρά ψήφους».
«Ο κ. Σπίρτζης δεν ξεχνά την παλιά του ταυτότητα, αυτή του παλαιοκομματισμού που εξυπηρετεί τις συντεχνίες. Νομίζουν ότι είμαστε στην εποχή που μετράς τα ταξί και μετράς ψήφους. Λένε: "κοίτα πόσα κίτρινα αμάξια στην Κηφισίας. Αν πω κάτι υπέρ των συνδικαλιστών θα με ψηφίσουν όλοι αυτοί". Ο κόσμος έχει αλλάξει, όμως, και οι επαγγελματίες οδηγοί ταξί έχουν αλλάξει. Η συντριπτική πλειοψηφία των ταξιτζήδων έχει προσαρμοστεί σε μία νέα πραγματικότητα. Αυτή η νέα πραγματικότητα περιλαμβάνει και το Beat και πιθανόν κι άλλες εταιρείες αύριο. Δεν θα πρέπει να τη χαλάσουμε» δήλωσε ο επικεφαλής του Ποταμιού. 
Από την πλευρά του ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ Θανάσης Θεοχαρόπουλος επισήμανε ότι το δικαίωμα των πολιτών να επιλέγουν και να αξιολογούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες δεν μπορεί να αμφισβητείται.
Σύμφωνα με τον ίδιο: «Η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με τις προωθούμενες αλλαγές στον χώρο των ταξί ενοχοποιεί την υγιή επιχειρηματικότητα υιοθετώντας παλαιοκομματικές πρακτικές ενός αδιέξοδου συντεχνιασμού. Η επιστροφή στο παρελθόν με αντιμεταρρυθμίσεις δεν μπορεί να είναι η λύση στα σημερινά προβλήματα της χώρας. Το δικαίωμα των πολιτών – επιβατών να επιλέγουν και να αξιολογούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες δεν μπορεί να αμφισβητείται. Η κυβέρνηση έστω και την ύστατη στιγμή πρέπει να αντιληφθεί το λάθος της και να μην καταθέσει ένα τέτοιο σχέδιο νόμου προς ψήφιση. Η κυβέρνηση και ο ΣΥΡΙΖΑ μπορεί να παραμένουν απροσάρμοστοι σε κάθε εξέλιξη, η χώρα όμως δεν μπορεί να μένει δέσμια παθογενειών του παρελθόντος απομακρύνοντας κάθε νέα ιδέα και επένδυση. Επιτέλους να επιστρέψει η κοινή λογική σε αυτόν τον τόπο». 
«Η απόπειρα της κυβέρνησης να εξομοιώσει μια ηλεκτρονική πλατφόρμα μεσολάβησης, με πάροχο μεταφορικού έργου, με βρίσκει αντίθετο. Κάθε τι που βελτιώνει την παροχή υπηρεσιών προς τον πολίτη και ως εκ τούτου αναβαθμίζει τη ζωή του, πρέπει να το επιδιώκουμε και όχι να το απορρίπτουμε» υπογράμμισε από την δική του πλευρά ο δήμαρχος Αθηναίων και υποψήφιος της Κεντροαριστεράς, Γιώργος Καμίνης, σχετικά με τους φορείς ηλεκτρονικής ή τηλεφωνικής διαμεσολάβησης στα ταξί.
Ο κ. Καμίνης πρόσθεσε, ότι είναι ανάγκη να θεσμοθετηθεί ειδικό νομοθετικό πλαίσιο για τις επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στις οικονομίες διαμοιρασμού.  «Όμως, το πλαίσιο αυτό δεν πρέπει να πνίγει την επιχειρηματικότητα και την καινοτομία. Και το κυριότερο, δεν πρέπει να λειτουργεί σε βάρος της κοινωνίας. Για μένα είναι ξεκάθαρο: Η νέα προοδευτική δημοκρατική παράταξη οφείλει να στέκεται στο πλευρό της κοινωνίας, να ενθαρρύνει την καινοτομία και να αντιστέκεται με σθένος στα κάθε λογής συμφέροντα που πιέζουν να μην αλλάξει τίποτα» επεσήμανε.
http://newpost.gr

Συνολικές προβολές σελίδας

 
Website Worth Calculatorsiteprice.org domain valuewebsite worth domain value

3