Επιμέλεια:
Καρανίκος Γιάννης
Sport Management Consultant
Οι παράγοντες του αθλητικού μάρκετινγκ είναι 7 και είναι οι παρακάτω:
1. Προϊόν - διασφαλίζει ότι τα χαρακτηριστικά του προϊόντος παρέχουν οφέλη στον καταναλωτή ( συμπεριλαμβάνει τον προσδιορισμό του πραγματικού προϊόντος).
2. Τιμή - διασφαλίζει ότι το προϊόν είναι τιμολογημένο σε ένα επίπεδο που αντικατοπτρίζει την καταναλωτική αξία.
3. Τόπος - διανέμει το προϊόν στο σωστό χώρο και τη σωστή στιγμή επιτρέποντας ευκολία πρόσβασης στην αγορά.
4. Υλικά στοιχεία - είναι τα ορατά και /ή απτά χαρακτηριστικά του προϊόντος, όπως το σχέδιο, η κατασκευή και γενικά η αισθητική προσέλκυση.
5. Διαδικασία - αντιπροσωπεύει τη σύγκλιση των λειτουργιών του μάρκετινγκ και έτσι επηρεάζει τη σε πραγματικό χρόνο παράδοση και την ποιότητα.
Η συνέχεια εδώ: