-->

Μέρκελ: Το πρόγραμμα λήγει απόψε-Δεν έχω υπόψη νέα πρόταση από Κομισιόν

 http://freshsnews.blogspot.com/2015/06/30-merkel.html

Δεν έχουμε κλείσει την πόρτα των διαπραγματεύσεων με την Ελλάδα, αλλά το ελληνικό πρόγραμμα λήγει απόψε και δεν έχω υπόψη μου κάτι που να αλλάζει τα δεδομένα, δηλώνει η Γερμανίδα καγκελάριος, Άνγκελα Μέρκελ, υπογραμμίζοντας ότι δεν έχει ενημέρωση για άλλη πρόταση από την Κομισιόν, πέρα από αυτή που είχε γίνει την περασμένη εβδομάδα.
«Απόψε τα μεσάνυχτα, το πρόγραμμα λήγει. Και δεν έχω υπόψη μου πραγματικές ενδείξεις για ο,τιδήποτε άλλο. Πέρα από αυτό είναι ξεκάθαρο ότι δεν θα κλείσουμε τους διαύλους επικοινωνίας μετά τα μεσάνυχτα…Κάτι τέτοιο δεν συνηθίζεται στην ΕΕ. Αυτό σημαίνει ότι η πόρτα παραμένει ανοιχτή στις συνομιλίες, αλλά δεν μπορώ να πω κάτι παραπάνω» δήλωσε η Α. Μέρκελ.
Ερωτηθείσα αν είναι ενημερωμένη για κάποια προσφορά της τελευταίας στιγμής από τον πρόεδρο της Κομισιόν, Ζαν Κλοντ Γιούνκερ προς τον Αλ. Τσίπρα, απάντησε:

«Αυτό που ξέρω είναι ότι η τελευταία προσφορά από την Κομισιόν που γνωρίζω έγινε την περασμένη Παρασκευή».
Νωρίτερα, Γερμανός κυβερνητικός αξιωματούχος τον οποίο επικαλείται το πρακτορείο Reuters, δήλωσε ότι «πλέον είναι πολύ αργά» για παράταση του ελληνικού προγράμματος.

http://www.ethnos.gr/

Συνολικές προβολές σελίδας

 
Website Worth Calculatorsiteprice.org domain valuewebsite worth domain value

3