Ιδιαίτερα έμπειροι πιλότοι με περισσότερες από 1.000 ώρες πτήσης ήταν
οι χειριστές του μαχητικού αεροσκάφούς F-16 Block 50 της 341 Μοίρας το
οποίο συνετρίβη κατά τη διαδικασία της απογείωσης από την αεροπορική
βάση Los Llanos στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας.
Ο σμηναγός Παναγιώτης Λάσκαρης
Ο σμηναγός (Ιπτάμενος) Παναγιώτης Λάσκαρης, 35 ετών, ήταν έγγαμος και είχε ένα παιδί.
Ο σμηναγός Λάσκαρης είχε σύνολο 1.459 ωρών πτήσεως σε μαχητικά αεροσκάφη εκ των οποίων οι 872 ώρες σε αεροσκάφη F-16.
Ο σμηναγός Αθανάσιος Ζάγκας
Ο σμηναγός (Ιπτάμενος) Αθανάσιος Ζάγκας, 31 ετών, ήταν έγγαμος με ένα γιο και μία κόρη.
Ο σμηναγός Ζάγκας είχε σύνολο 1.128 ωρών πτήσεως σε μαχητικά αεροσκάφη εκ των οποίων οι 524 ώρες σε αεροσκάφη F-16.
Το αεροσκάφος που κατέπεσε στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας ήταν το υπ’ αριθμ. 93-1084, το οποίο αφίχθη στην Ελλάδα τον Νοέμβριο του 1997 και είχε συμπληρώσει περίπου 4.056 ώρες πτήσεως.
Οι δύο άτυχοι πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας, όπως και ακόμη 39 στελέχη της ΠΑ που αποτελούσαν το ελληνικό κλιμάκιο που συμμετείχε στην 1η Εκπαιδευτική Σειρά Αέρος για το 2015 του Tactical Leadership Programme (TLP), στην αεροπορική βάση Los Llanos, στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας, επρόκειτο να παραμείνουν επί ισπανικού εδάφους επί περίπου ένα μήνα.
Το λεγόμενο TLP επρόκειτο να διαρκέσει από τη Δευτέρα 19 Ιανουαρίου έως την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015, διάστημα κατά το οποίο τα 41 στελέχη της 341 Μοίρας από την 111 Πτέρυγα Μάχης (ΠΜ) στην Αεροπορική Βάση Νέας Αγχιάλου, επρόκειτο να μείνουν στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας.
Ο σμηναγός Παναγιώτης Λάσκαρης
Ο σμηναγός (Ιπτάμενος) Παναγιώτης Λάσκαρης, 35 ετών, ήταν έγγαμος και είχε ένα παιδί.
Ο σμηναγός Λάσκαρης είχε σύνολο 1.459 ωρών πτήσεως σε μαχητικά αεροσκάφη εκ των οποίων οι 872 ώρες σε αεροσκάφη F-16.
Ο σμηναγός Αθανάσιος Ζάγκας
Ο σμηναγός (Ιπτάμενος) Αθανάσιος Ζάγκας, 31 ετών, ήταν έγγαμος με ένα γιο και μία κόρη.
Ο σμηναγός Ζάγκας είχε σύνολο 1.128 ωρών πτήσεως σε μαχητικά αεροσκάφη εκ των οποίων οι 524 ώρες σε αεροσκάφη F-16.
Το αεροσκάφος που κατέπεσε στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας ήταν το υπ’ αριθμ. 93-1084, το οποίο αφίχθη στην Ελλάδα τον Νοέμβριο του 1997 και είχε συμπληρώσει περίπου 4.056 ώρες πτήσεως.
Οι δύο άτυχοι πιλότοι της Πολεμικής Αεροπορίας, όπως και ακόμη 39 στελέχη της ΠΑ που αποτελούσαν το ελληνικό κλιμάκιο που συμμετείχε στην 1η Εκπαιδευτική Σειρά Αέρος για το 2015 του Tactical Leadership Programme (TLP), στην αεροπορική βάση Los Llanos, στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας, επρόκειτο να παραμείνουν επί ισπανικού εδάφους επί περίπου ένα μήνα.
Το λεγόμενο TLP επρόκειτο να διαρκέσει από τη Δευτέρα 19 Ιανουαρίου έως την Παρασκευή 13 Φεβρουαρίου 2015, διάστημα κατά το οποίο τα 41 στελέχη της 341 Μοίρας από την 111 Πτέρυγα Μάχης (ΠΜ) στην Αεροπορική Βάση Νέας Αγχιάλου, επρόκειτο να μείνουν στο Αλμπαθέτε της Ισπανίας.