Ποιος είπε ότι τα επώνυμα προϊόντα κοστίζουν ακριβά; Είναι επειδή δεν έχουν δει το νέο κινητό της Nokia.
Δεν έχει νόημα να μιλήσω για νταούνιασμα, για το «κάθισμα» στην αγορά, για το φετινό ελληνικό καλοκαίρι που θα είναι καλυμμένο από σύννεφα. Υπάρχουν εταιρίες που μεσούσης της κρίσης σκέφτονται δημιουργικά. Όπως για παράδειγμα οι Φινλανδοί. Εκεί που ορισμένοι έβλεπαν μια τρύπα στην οικονομία, εκείνοι είδαν μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία να βγάλουν χρήματα.
Για να μπω κατευθείαν στο ψητό που είναι και το ζητούμενο: Με €16 ευρώ που κοστίζει το νέο Nokia 103 παίρνεις ένα μοντέρνο σχεδιαστικά τηλέφωνο με 27 ημέρες αυτονομία, που αξίζει μέχρι τελευταίο cent. Θα μου πεις, που πας; Μπορείς να του εγκαταστήσεις applications; Σωστό κι αυτό αλλά sorry, αν θες να κάνεις οικονομία, αυτό πρέπει να είναι το τοτέμ σου. Πιο συντηρητικά δε γίνεται.
Για να καταλάβεις, με αυτά τα λεφτά δεν αγοράζεις ούτε δυο εισιτήρια για το σινεμά. Από την άλλη όμως αποκτάς ένα αξιοπρεπέστατο featurephone, με βάρος κάτω από τα 80 γραμμάρια, με ενσωματωμένο ραδιόφωνο, dust proof πλήκτρα, ηχείο που αναπαράγει πολυφωνικά ringtones, τηλεφωνικό κατάλογο 500 επαφών και φυσικά ημερολόγιο και ξυπνητήρι. Αν σε έχει πιάσει και ο ιός της τσιγκουνιάς που είναι πλέον μεταδοτικός στην ημεδαπή, τότε ακόμη καλύτερα.
Το 103 ξεκινάει την καριέρα του στη Νιγηρία, αλλά δεν αποκλείεται κάποια στιγμή αργότερα να κυκλοφορήσει και στη χώρα. Θα την ακούσεις ίσως με τη μικρή οθόνη του στις 1,36 ίντσες, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας. Σε αυτή την τιμή είναι ευκαιρία.