-->

18χρονη …πανύψηλη!


Είναι νέα, όμορφη και πανύψηλη… πρόκειται για την 19χρονη Jessica Pardoe, που το ύψος της προς το παρόν φτάνει στο 1,82!

Μπορεί οι περισσότερες γυναίκες να ήθελαν να είναι ψηλές, να έχουν μακριά πόδια και στο δρόμο όλοι να τις κοιτούν… δεν ρωτάνε όμως τι τραβάει η 18χρονη κοπέλα από την Βρετανία!

Ακόμη και τα ψώνια που για όλους αποτελούν διασκέδαση για την ίδια είναι ένα δράμα, καθώς δεν βρίσκει εύκολα στο νούμερό της ρούχα αλλά κυρίως παπούτσια.
Κάνω τις αγορές μου από εξειδικευμένα καταστήματα στο διαδίκτυο και εκεί όλα είναι πολύ ακριβά», λέει η 18χρονη Pardoe και συμπληρώνει, «θα ήθελα πολύ να είμαι σε θέση να πεταχτώ στα μαγαζιά και να αγοράσω ένα φτηνό ζευγάρι παπούτσια».

Επίσης στα μαθήματα οδήγησης που προσπάθησε να πάει, δεν χωρούσε στο κάθισμα!

Εκείνη όμως δεν το βάζει κάτω. «Είμαι υπερήφανη για το ύψος μου, δεν πειράζει που είμαι λίγο διαφορετική», λέει η νεαρή κοπέλα και αναφέρει ότι «έχει και τα καλά του το να είσαι πολύ ψηλή, όπως για παράδειγμα όταν πηγαίνω σε μια συναυλία μπορώ να βλέπω από όποια θέση κι αν βρίσκομαι»!

Συνολικές προβολές σελίδας

 
Website Worth Calculatorsiteprice.org domain valuewebsite worth domain value

3