-->

Survivor: Αρπάχτηκαν Σπαλιάρας-Χρανιώτης -Δείτε τι συνέβη [βίντεο]

 http://freshsnews.blogspot.com/2017/02/21-survivor-arpahtikan-spaliaras-hraniotis-deite-ti-synevi-vinteo.html
Μπορεί στην ομάδα των διασήμων, στο Survivor, τα πράγματα να είναι πιο ήρεμα σε σχέση με την ομάδα των μαχητών, ωστόσο, στο χθεσινό επεισόδιο είδαμε τα πνεύματα να οξύνονται, έστω για λίγο, ανάμεσα στον Γιάννη Σπαλιάρα και τον Γιώργο Χρανιώτη. 
Το περιστατικό συνέβη κατά τη διάρκεια της δοκιμασίας για την ασυλία σε μια στιγμή που η ομάδα των διασήμων είχε μείνει πίσω με κίνδυνο να χάσουν κι άλλον παίχτη. Ο Γιάννης Σπαλιάρας θεωρούσε πως είχε καλύτερη τακτική από τον Γιώργο Χρανιώτη και ήθελε να ξαναπαίξει έτσι ώστε να προλάβουν την ομάδα των μαχητών. 
Ο Γιώργος Χρανιώτης εκνευρίστηκε και άρχισε να φωνάζει «πάρτε τον Σπαλιάρα».
  • Γ.Χ.: Εγώ δεν έχω τίποτα, εσύ έχεις πάρα πολύ εγωισμό.
  • Γ.ΣΠ.: Εγωισμό έχω βρε αγόρι μου που γέλαγε όλο το γήπεδο που τις έριξες από πάνω;
  • Γ.Χ.: Άμα είναι να μου γα…ς την ψυχολογία…
Οι υπόλοιποι παίκτες λειτούργησαν ως «πυροσβέστες», ενώ ο Γιώργος Χρανιώτης αποχώρησε εκνευρισμένος. Μετά από λίγο, ωστόσο, η ηρεμία επανήλθε στις τάξεις των διασήμων.


Πηγή:iefimerida.gr

Συνολικές προβολές σελίδας

 
Website Worth Calculatorsiteprice.org domain valuewebsite worth domain value

3