-->

Φαίη Σκορδά με τρεμάμενη φωνή για τον χωρισμό της από τον Γιώργο Λιάγκα: «Πήραμε την απόφαση από κοινού»

 http://freshsnews.blogspot.com/2016/11/7-faii-skorda-gia-ton-horismo.html

Στον «αέρα» του «Πρω1νού», η παρουσιάστρια αποκάλυψε ότι ήταν κοινή απόφαση να χωρίσουν και ότι ο χωρισμός τους δεν είναι «χθεσινός»

Αν και στην έναρξη της εκπομπής της προτίμησε να μην κάνει κανένα σχόλιο, κατά τη διάρκεια της μαγειρικής ενότητας, η Φαίη Σκορδά αναφέρθηκε στον πολύκροτο χωρισμό της από τον Γιώργο Λιάγκα.

Έχοντας στο πλευρό της, την Αργυρώ Μπαρμπαρίγου, η οικοδέσποινα του «Πρω1νού», τόνισε ότι με τον Γιώργο θα τους ενώνουν πάντα τα δύο τους παιδιά, ο Γιάννης και ο Δημήτρης ενώ αισθάνθηκε την ανάγκη να ευχαριστήσει τον κόσμο για να μηνύματα συμπαράστασης που δέχτηκε.

«Καταλαβαίνετε ότι είναι μια κατάσταση δύσκολη και από το πρωί έρχονται όλοι και μου κρατάνε το χέρι. Επειδή στο διάλειμμα διάβασα και τα μηνύματα σας, δεν μπορώ να το αφήσω να περάσει έτσι. Είδατε ότι κάναμε μια δήλωση από κοινού με τον Γιώργο. Καταλαβαίνετε ότι δεν είναι εύκολο όλο αυτό. Κάποιοι από εσάς, από το σπίτι το έχετε περάσει...», είπε η Φαίη Σκορδά και πήρε μία ανάσα για να συνεχίσει: «Αλλά όταν υπάρχουν παιδιά αυτό είναι το πιο σημαντικό και
για εμάς είναι το πιο σημαντικό. Είναι πάνω από όλα. Κάνουμε τα πάντα για να είναι τα παιδιά μας καλά. Έχουμε δύο υπέροχα παιδιά. Αυτή η αγάπη θα μας ενώνει για μια ολόκληρη ζωή. Δεν είναι κάτι εύκολο αλλά πρέπει να είμαστε δυνατοί. Όταν ξεκινούσε η σεζόν φέτος έλεγα: ''Ευτυχώς θα πάω στην εκπομπή γιατί παίρνω πολλή αγάπη από τους συνεργάτες μου και πάρα πολλή αγάπη από εσάς. Σας ευχαριστώ πολύ για το ενδιαφέρον σας. Μακάρι, κι εγώ να μπορούσα σε μια δύσκολη στιγμή σας να είμαι εκεί και να σας κρατούσα το χέρι. Από εκεί και πέρα κάνουμε μία δουλειά, είναι η φύση αυτής της εκπομπής να είναι χαρούμενη και αισιόδοξη. Η ζωή τα φέρνει έτσι αλλά το σημαντικό είναι να είμαστε γεροί και να είμαστε καλά για τα παιδιά μας. Είναι μία απόφαση ζωής που την πήραμε από κοινού. Δεν είναι κάτι χθεσινό. Δεν μπορεί σε τέτοιες περιπτώσεις να έγινε κάτι Τετάρτη και την Παρασκευή...Καταλαβαίνετε! Δε θέλω να πω κάτι άλλο».

Κλείνοντας το θέμα τόνισε: «Και εγώ επειδή θέλω να είμαι ήρεμη όλο αυτόν τον καιρό. Και στο σπίτι όταν είμαι. Και ο Γιώργος το ίδιο. Επειδή θέλω να είμαι ήρεμη, δεν μπορώ να το συζητάω κάθε μέρα. Με ενοχλεί να το συζητάω!».

Δείτε τι είπε η Φαίη Σκορδά στην εκπομπή της:


protothema

Συνολικές προβολές σελίδας

 
Website Worth Calculatorsiteprice.org domain valuewebsite worth domain value

3