-->

Χρόνια πολλά στους....

Χρόνια Πολλά στον Γιάννη – Γιάννα… 

 
 http://freshsnews.blogspot.com/2015/01/blog-post_24.html

Ευχές στον Γιάννη και την Γιάννα για την Ονομαστική τους Εορτή…





– Χρόνια πολλά Γιάννα μου, ν’ ανθίζεις, να μοσχοβολάς, και να χαρίζεις ομορφιά, σε όλους όσους αγαπάς για όλη σου τη ζωή.
– Φτωχά τα λόγια μα οι ευχές είναι πολύ μεγάλες, κι αν είναι μπόρα η ζωή να ΄ναι χαρές οι στάλες.
– Κάθε λουλούδι είναι και μια ευχή και εύχομαι κάθε μία να γίνει αληθινή. Χρόνια Πολλά Γιάννη για την ονομαστική σου εορτή!
– Ιωάννη, για την ονομαστική σου εορτή σου εύχομαι ολόψυχα χρόνια σου πολλά και ότι ποθείς στην αγκαλιά σου να το βρεις!
– Γιάννη μου Χρόνια σου Πολλά. Εύχομαι κάθε σου μέρα να είναι μια ξεχωριστή γιορτή.
– Γιαννούλα μου για την ονομαστική σου εορτή σου εύχομαι χρόνια πολλά, χρόνια καλά, με υγεία, ευτυχία και ευημερία.
– Αγάπη μου εύχομαι κάθε μέρα να είσαι χαρούμενη όπως αυτή την ημέρα της γιορτής σου! Να είσαι καλά για να σε χαίρομαι για πάντα!
– Για την ονομαστική σου εορτή σου εύχομαι χρόνια πολλά και όλα τα όνειρά σου να πραγματοποιηθούν.
– Χρόνια πολλά, χρόνια καλά γλυκιά να ΄ναι η ζωή σου όλα τ’ αστέρια τ’ ουρανού ευχές για την γιορτή σου.
– Χρόνια πολλά λουλούδι μου, ν’ ανθίζεις, να μοσχοβολάς, και να χαρίζεις ομορφιά, σε όλους όσους αγαπάς για όλη σου τη ζωή.
Ευχες Γιορτης Γιαννη - Γιαννα
Ευχές για ονομαστική εορτή για ερωτευμένους:

– Σε σένα που αγαπώ, μαζί με χίλιες ευχές, σου εύχομαι χρόνια πολλά για την ονομαστική σου γιορτή.
– Η κάθε μέρα που περνά να είναι ευτυχισμένη γεμάτη υγεία και χαρά, ζωή ονειρεμένη.
– Ότι ζητά η καρδούλα σου κι΄ ότι ποθεί η ψυχή σου, όλα για σένα μάτια μου δώρο για τη γιορτή σου.

Συνολικές προβολές σελίδας

 
Website Worth Calculatorsiteprice.org domain valuewebsite worth domain value

3