-->

Η Lady Gaga αποκάλυψε πως το εκκεντρικό της στυλ οφείλεται στην έλλειψη αυτοπεποίθησης

http://freshsnews.blogspot.com/2015/10/24lady-gaga.html
Η Lady Gaga έχει φορέσει κατά καιρούς ό,τι λογής outfit μπορεί να φανταστεί ο ανθρώπινος νους: Από ωμό κρέας, μέχρι διαστημικό φόρεμα με κίτρινα μαλλιά!

Υπάρχει όμως ένας λόγος που διαλέγει τόσο εκκεντρικά σύνολα για τις εμφανίσεις της και η ίδια μίλησε στο Billboard, για να εξηγήσει τις τόσο ιδιαίτερες στιλιστικές επιλογές της. "Υπάρχει πάντα μια διχοτομία μέσα μου. Αν με δείτε να ντύνομαι εκκεντρικά, συνήθως αποδοκιμάζω τον εαυτό μου μέσα μου. Όταν ντύνομαι σαν κυρία, αισθάνομαι πολύ άγρια και γεμάτη αυτοπεποίθηση. Αυτό ακούγεται παράξενο, αλλά μπορώ να καταφέρω πολλά πράγματα με αυτά τα ξανθά μαλλιά. Δεν έχω αλλάξει. Είναι το ότι είμαι σχεδόν 30. Μαθαίνω πώς να λειτουργώ αποτελεσματικά στην κοινωνία", ανέφερε η Gaga.
lady-gaga 7cb05
Η τραγουδίστρια, συνέχισε, λέγοντας πως παλεύει με την κατάθλιψη και το άγχος όλη της τη ζωή και γι' αυτό δημιούργησε το ίδρυμα "Born This Way", έτσι ώστε να βοηθήσει τους εφήβους που αντιμετωπίζουν τα ίδια προβλήματα μ' εκείνη. "Ήθελα απλά αυτά τα παιδιά να ξέρουν πως αυτό το βάθος στο οποίο αισθάνονται τα πράγματα ως άνθρωποι, είναι φυσιολογικό. Γεννηθήκαμε έτσι. Αυτό το μοντέρνο πράγμα, όπου όλοι αισθάνονται ρηχοί και αποσυνδεδεμένοι; Δεν είναι ανθρώπινο", είπε η σταρ.

Η Gaga μίλησε, τέλος και για το πώς αντιμετώπισε τη σεξουαλική κακοποίηση, μια εμπειρία, μάλιστα, που την έκανε να γράψει το τραγούδι "'Till it Happens to You": "Κανείς δεν ξέρει πώς αισθάνεσαι. Δεν το είπα σε κανέναν για χρόνια - και δεν το είπα σε κανέναν για χρόνια, γιατί δεν το έλεγα στον εαυτό μου για χρόνια. Και η ψυχή μου απλά καταστρεφόταν, μέχρι που εξαφανίστηκε. Μετά πρέπει να παραδεχτείς πως πόνεσες, πως πέθανες μ' ένα τρόπο, όμως πως έχεις τον έλεγχο να επανέλθεις και πως υπάρχουν άνθρωποι στον κόσμο που θα σε βοηθήσουν".

Συνολικές προβολές σελίδας

 
Website Worth Calculatorsiteprice.org domain valuewebsite worth domain value

3