Άννα Στεφανοπούλου: Η Ελληνίδα που "εκδικήθηκε" την Γερμανία του Β.Σόιμπλε κι "έριξε" 18 δισ. δολ. πρόστιμα στην VW (κατ'αρχήν...) (upd)

http://freshsnews.blogspot.com/2015/09/24anna-stefanopoylou-prostimo18dis.-vw-upd.html
Μία Ελληνίδα, η Αννα Στεφανοπούλου, καθηγήτρια μηχανολογίας στο Πανεπιστήμιο του Michigan παίρνει "εκδίκηση" για όσα υπέφερε ο λαός της από τον Β.Σόιμπλε και την "παρέα" του, αφού είναι αυτή που "ξεσκέπασε" το μεγαλύτερο σκάνδαλο όλων των εποχών (μέχρι το επόμενο οι Γερμανοί έχουν δείξει ότι δεν διαθέτουν "ταβάνι" σε τέτοια ζητήματα) στον χώρο της βιομηχανίας του αυτοκινήτου.
 
Πριν λίγο ανακοινώθηκε η πρόθεση του CEO της VW  να παραιτηθεί προκαλώντας νέο σοκ στην γερμανική εταιρεία. Ο Martin Winterkorn ανακοίνωσε την επικείμενη παραίτησή του και δήλωσε "σοκαρισμένος από τα γεγονότα των τελευταίων ημερών" 
 
"Πάνω απ'όλα είμαι έκπληκτος ότι μια τέτοια αστοχία ήταν δυνατό να συμβεί στο Volkswagen Group." Ο διάδοχός του θα αποφασισθεί την Παρασκευή από συμβούλιο της εταιρείας και φήμες αναφέρουν ότι θα ατικατασταθεί από τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Porsche Matthias Muller, και τον Rupert Stadler, πρόεδρο της Audi's και διευθύνοντα σύμβουλο αν και η Volkswagen το αρνείται.
 
Η EPA, η υπηρεσία περιβάλλοντος των ΗΠΑ, ανακοίνωσε πως ανακάλυψε ότι ένα σύνολο αυτοκινήτων του VW Group χρησιμοποιούσε εσκεμμένα λογισμικό το οποίο ανίχνευε τις προσπάθειες μέτρησης εκπομπών καυσαερίων του οχήματος και το έθετε σε μία διαμόρφωση «χαμηλών εκπομπών» για να περνά με άνεση τη μέτρηση.
 
Η Αννα Στεφανοπούλου, γνωστή για τις μελέτες της πάνω στους κινητήρες αυτοκινήτων, συνετέλεσε στην αποκάλυψη του σκανδάλου, παρατηρώντας την δυσκολία να συνδυαστεί η απόδοση των κινητήρων με τόσο χαμηλούς ρύπους. "Για να επιτευχθεί κάτι τέτοιο, θα έπρεπε να έχουμε ένα ολόκληρο χημικό εργοστάσιο στην εξάτμιση", δήλωσε.
 
"Οταν ήρθε η ανάλυση ήταν πασιφανές σε μένα τουλάχιστον ότι κάτι δεν πήγαινε καλά. Ηταν αντίθετα στους νόμους της φυσικής με την υπάρχουσα τεχνολογία οι συγκεκριμένοι κινητήρες να έδιναν τόση ισχύ με τόσο χαμηλή εκπομπή ρύπων. Αρα έπρεπε να αναζητήσουμε αλλού την αιτία της εμφάνισης των χαμηλών τιμών. Και αυτό κάναμε. Βάλαμε ένα πρόγραμμα που "σκανάρισε" όλα τα υπάρχοντα προγράμματα του αυτοκινήτου και τα αποτελέσματα ήταν θετικά. Ενα πρόγραμμα ενεργοποιείτο μόνο όταν γινόταν η μέτρηση των τιμών των ρύπων. Και δεν έπρεπε να υπάρχει στο αυτοκίνητο. Ενημερώσαμε τις αρχές για τα υπόλοιπα" δήλωσε η Ελληνίδα καθηγήτρια μηχανολογίας που χαίρει ιδιαίτερης εκτίμησης στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν.
 
Δηλαδή τα αποτελέσματα που έβλεπε δεν ταίριαζαν με την ιπποδύναμη, εκεί κατανόησε ότι κάτι δεν πήγαινε καθόλου καλά με τις μετρήσεις.
 
 
Το σύστημα των Γερμανών εστίαζε στο τιμόνι. Αν αυτό ήταν εντελώς ακίνητο, όπως σε μία μέτρηση καυσαερίων, έμπαινε σε διαμόρφωση "χαμηλών εκπομπών". Αν κινούταν, όπως στην κανονική χρήση, ο κινητήρας δούλευε κανονικά.
 
Οι πρώτες πραγματικές ενδείξεις φάνηκαν το 2014 όταν το πανεπιστήμιο της West Virginia εξέτασε δύο diesel VW και ένα BMW με το BMW να είναι το μόνο που πέρασε τη δοκιμή εκπομπών!
 
Εν συνεχεία ο κινητήρας εστάλη στο Πανεπιστήμιο του Μίτσιγκαν στην Αννα Σταφανοπούλου για να διερευνηθεί τις ακριβώς συμβαίνει. Και η Ελληνίδα "έβγαλε λαγό"!
 
Η ΕΡΑ, η υπηρεσία περιβάλλοντος των ΗΠΑ ενημέρωσε την VW αμέσως και η εταιρία υποσχέθηκε να διορθώσει άμεσα το πρόβλημα.
 
Η μετοχή της VW έπεσε σχεδόν 25% μέσα σε λίγες ημέρες από την αποκάλυψη του σκανδάλου
 
Η "παράβαση" αφορά όχι μόνον τα 500.000 οχήματα στις ΗΠΑ, αλλά 11.000.000 σε όλον τον κόσμο!
 
Το καλύτερο όμως έρχεται στο τέλος η διοίκηση της VW παραδέχτηκε ότι το θέμα ήταν σε γνώση της από το 2014.
 
Φυσικά ως έχουσες έννομα συμφέροντα δεν αποκλείεται να εγείρουν απαιτήσεις απέναντι στην VW και εταιρείες που έχασαν πωλήσεις λόγω των χαμηλότερων εκπομπών των μοντέλων της, αφού η VW επέβαλλε "αθέμιτο ανταγωνισμό" με "εξωπραγματικές" μετρήσεις οδηγώντας εκατομμύρια αγοραστών να επιλέξουν τα μοντέλα της έναντι των αυτοκινήτων άλλων εταιρειών.
 
Πρόκειται για τη σειρά 4κύλινδρων υπερτροφοδοτούμενων πετρελαιοκινητήρων της εταιρίας, που φορούν στις ΗΠΑ τα Golf, Passat, Beetle, Jetta και Audi A3, από το 2009 και μετά. Οι πραγματικές εκπομπές καυσαερίων των αυτοκινήτων αυτών είναι μέχρι και 40 φορές μεγαλύτερες από αυτές που έδειχναν οι μετρήσεις, παραβιάζοντας ξεκάθαρα το νόμο «Καθαρού Αέρα» (Clean Air act)!
 
Προσέξτε το νούμερο, σαράντα φορές περισσότερο.
 
 
Αυτοί (οι Γερμανοί) μας "κουνάνε" το δάχτυλο ολονών σαν χώρα ότι είμαστε διεφθαρμένοι,τεμπέληδες και απροσάρμοστοι στη νομιμότητα. Ποιοι το λένε αυτό; Αυτοί που η Siemens, η "ναυαρχίδα" της γερμανικής βιομηχανίας έχει "μαυριστεί" από τις ΗΠΑ μέχρι την...Νιγηρία, εδώ είναι γνωστό πόσο συμμετείχε στην διαφθορά του ελληνικού πολιτικού συστήματος, και σε όλες τις δίκες και τις ποινικές διώξεις που ασκούνται κατά φυσικών προσώπων και πολιτικών (Άκη Τσοχατζόπουλου) εμπλέκονται γερμανικές εταιρείες αμυντικού υλικού.
 
Αυτοί λοιπόν θα έρθουν εδώ στην Ελλάδα για να μας επιβάλλουν να γίνουμε "άνθρωποι" και το χειρότερο υπάρχουν πολλοί Έλληνες μέσα στα κοινωνικά στρώματα που "πάτησαν" την "μπανανόφλουδα" του "καλού" Γερμανού που θα μας φτιάξει "δομές" και "κράτος", αγνοώντας ίσως από την πολύ παραπληροφόρηση, και την προπαγάνδα εγχώριων ΜΜΕ, ότι οι συγκεκριμένοι δεν έχουν κανένα ηθικό δικαίωμα να μας "διδάξουν" ΤΙΠΟΤΑ.
 
Σημειώνεται ότι όπως και στη Siemens έτσι και στην VW το σκάνδαλο αποκαλύφθηκε πάλι στις ΗΠΑ. Δεν είναι σαφές κατά πόσο αυτό είναι τυχαίο ή στις ΗΠΑ υπάρχει κάποια προσπάθεια αποστολής "μηνυμάτων" δυσαρέσκειας στην γερμανική ηγεσία ότι θα πρέπει να αρχίσει να μαζεύεται μέχρι εκεί που φτάνει το "πάπλωμά" της, άλλωστε θα φανεί
 
Εάν πάντως είναι ένα είδος αμερικανικής επίθεσης στην Γερμανία μετά τις κυρώσεις κατά της Ρωσίας και τις σχεδιαζόμενες κυρώσεις κατά της Κίνας για το ζήτημα των χάκερς, τότε οι ΗΠΑ ξεκινούν ανεδαφικούς πολέμους κατά όλων των υπερδυνάμεων του πλανήτη που είναι εξαιρετικά αμφίβολο για το αν μπορούν να τους κερδίσουν, οι εποχές της απόλυτης παντοδυναμίας έχουν παρέλθει. Έστω και έτσι όμως η ζημιά στην εικόνα της Γερμανίας είναι τεράστια. Η φήμη είναι σαν το τζάμι έτσι και σπάσει...
 
Αποτέλεσμα της γερμανικής "εξυπνάδας": Μέχρι και 18 δισ. δολ πρόστιμο! Αυτά τα ποσά θα έχουν άμεσο αντίκτυπο στην γερμανική οικονομία.
 
Φυσικά τίποτα δεν σταματάει εδώ
 
Η υπηρεσία προστασίας του περιβάλλοντος της Καλιφόρνιας (Carb) διεξάγει επίσης τις δικές της έρευνες για τη Volkswagen, η οποία είναι επίσης εκτεθειμένη σε μαζικές αγωγές από αγοραστές των αυτοκινήτων της οι οποίοι θεωρούν ότι εξαπατήθηκαν.
 
Το σκάνδαλο αυτό, το οποίο έχει προκαλέσει θύελλα στην Ευρώπη, θα αποτελέσει εξάλλου μέσα στις προσεχείς εβδομάδες το θέμα μιας ακροαματικής συνεδρίασης του αμερικανικού Κογκρέσου, ανακοίνωσαν δύο βουλευτές που είναι επικεφαλής της υποεπιτροπής Ενέργειας και Εμπορίου της αμερικανικής Βουλής των Αντιπροσώπων, δηλαδή το θέμα εξελίσσεται σε καθαρά πολιτικό, και θα αγγίξει είτε το θέλει είτε όχι την ίδια την Α.Μέρκελ που θεωρείται η "αγαπαπημένη" της γερμανικής βιομηχανίας.
 
-Έρευνες άρχισαν επίσης στη Γερμανία και την Ιταλία.
 
Το βρετανικό υπουργείο Μεταφορών στέλνει επιτροπή στη VW. Η κυβέρνηση της Βρετανίας κάλεσε την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να διεξαγάγει έρευνα όσον αφορά τις διαδικασίες ελέγχου των εκπομπών ρύπων των αυτοκινήτων, μετά την παραδοχή της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας Volkswagen ότι εξαπάτησε τις ρυθμιστικές αρχές στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής.
 
«Είναι ζωτικής σημασίας η κοινή γνώμη να εμπιστεύεται τους ελέγχους των εκπομπών ρύπων των οχημάτων και καλώ την Ευρωπαϊκή Επιτροπή να ερευνήσει το ζήτημα αυτό θεωρώντας το κατεπείγον», ανέφερε ο υπουργός Μεταφορών της Βρετανίας Πάτρικ Μακλάφλιν σε ανακοίνωση που εξέδωσε. Η επιτροπή πρόκειται να συνομιλήσει με στελέχη της εταιρείας στο Wolfsburg  και να δοθεί στα μέλη της πρόσβαση σε διάφορα έγγραφα, διευκρίνισε το υπουργείο σε ανακοίνωσή του.
 
Ακόμα και η Νότια Κορέα ανακοίνωσε ότι θα ελέγξει τις εκπομπές ρύπων των πετρελαιοκίνητων αυτοκινήτων της Volkswagen και της Audi, "ξεφτιλίκι" άνευ προηγουμένου.
 
Δείτε τώρα πόσο "αξιόπιστη" είναι και η γερμανική πολιτική ηγεσία. Το γερμανικό υπουργείο Μεταφορών αρνήθηκε σήμερα ότι γνώριζε πως η Volkswagen χρησιμοποιούσε τεχνολογία για να παραποιεί τις μετρήσεις των εκπομπών ρύπων. Όμως  πριν από μερικούς μήνες είχε παραδεχθεί ότι γνώριζε την ύπαρξη μιας γενικότερης διαφοράς μεταξύ των τιμών που καταγράφονται στις "δοκιμές" και σε κανονικές συνθήκες οδήγησης, "είπα, ξείπα" δηλαδή.
 
Πάντως στο Βερολίνο ο Β.Σόιμπλε και η Α.Μέρκελ θα το "φυσάνε" και δεν θα "κρυώνει". Τους ήρθε από εκεί που δεν το περίμεναν...από μια Ελληνίδα 
 
 
Τμήμα ειδήσεων pronews.gr
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly

Συνολικές προβολές σελίδας

 

Στηρίξτε την προσπάθεια μας!

H Fresh News είναι μια μή κερδοσκοπική σελίδα και παρέχει δωρεάν υπηρεσίες ψυχαγωγίας και ενημέρωσης στα μέλη αλλά και στούς επισκέπτες του. Τα έξοδα συντήρησης καλύπτονται απο χορηγίες - δωρεές των μελών. Η οποιαδήποτε εισφορά έχει αποκλειστικά υποστηρικτικό και συμβολικό χαρακτήρα και δεν συνεπάγεται με κανέναν τρόπο απόκτηση ή διεκδίκηση ξεχωριστών προνομίων. Οι Εισφορές μπορούν να γίνονται μία ή περισσότερες φορές σε χρονικά διαστήματα. Το Online σύστημα που έχει επιλεγεί είναι το PAYPAL το οποίο θεωρείται το πιό ασφαλές και αξιόπιστο σύστημα online συναλλαγών παγκοσμίως.

Σου αρέσει το Blog ?Βάλε το e-mail σου να σου στέλνουμε κάθε μερα

Fresh News Achive

Find Us On Facebook

Link to us

Αν σας αρέσει αυτό το blog , βαλτετο στο site σας.



Προαιρετικά χρησιμοποιήσετε αυτό το πρόγραμμα εγκατάστασης Widget για να προσθέσετε αυτό το σύνδεσμο στο Blogger blog σας.

Blogger templates

Powered By | blogger widgets

Translate...

Fresh News
Webutation

About

Ετικέτες

ΑΓΓΛΙΑ Αγιος Βαλεντίνος αγρότες αθλητικό μάρκετινγκ Αθλητισμος Αμερικη Αμφίπολη ΑΝΕΞΉΓΗΤΑ ΦΑΙΝΌΜΕΝΑ Αξίες απεργίες Αποκαλυψεις αποκριες Αρχαια Ελλαδα-Ancient Hellas Αστεια αστυνομια Αυτοκίνητο Βαρουφάκης Γερμανια ΓΥΝΑΙΚΑ Δημοψήφισμα Διακοπες Διακόσμηση Διάστημα Διατροφη ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΕΘΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Δικαιοσύνη ΔΝΤ εγκλημα ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ειδήσεις εκδηλωση Εκκλησια ΕΚΛΟΓΕΣ Εκλογές 2012 Εκλογές 2013 Εκλογες 2015 Εκπαιδευση Έκτακτα Ελλαδα ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ Ενδιαφέροντα ΕΝΦΙΑ εξελιξη Επιστημες ΕΠΙΣΤΗΜΗ Εργασία ΕΡΤ Ευρ.Ενωση ΕΥΧΑΙΤΗΡΙΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ Ζώα Ζώδια Ζωή Κωνσταντοπούλου Ηθη κ Εθιμα ΙΣΤΟΡΙΚΑ Ιστοριούλες Καθαρά Δευτέρα ΚΑΙΡΟΣ καλοκαιρι καρναβάλι Κίνα Κοινωνια Κορέα Κόσμος ΚΡΙΣΗ-ΑΝΕΡΓΙΑ Κυνηγι Κύπρος Λαφαζάνης ΛΟΝΔΙΝΟ 2012 Μακεδονία Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Μεταναστευτικο μνημονίο ΜΟΔΑ Μουντιαλ 2014 ΜΟΥΣΙΚΗ Μπαλτακος ΝΔ ΝΔ-ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ νεα ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ Νομοθεσια Ντόναλντ Τραμπ Οικολογία Οικονομία Ολυμπιακή Φλόγα Ομορφιά Ομπάμα Ονειρα ότι να 'ναι ΠΑΙΔΙ Παραξενα Παρέλαση Παρισι πασοκ Πασχα Περιβαλλον περιεργα πετρελαιοκηλίδα ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Πολιτικη Πολιτισμος Ποταμι Πρέσπες Πρωτομαγιά Πρωτοχρονιάς ΡΑΝΤΕΒΟΥ Ρωσια ΣΕΙΡΗΝΕΣ σεισμός Σινεμα στρατος συλλαλητήριο Συνταγές ΣΥΝΤΑΓΜΑ Συριζα Σχεσεις Σώρρας Ταϊβάν Ταινιες Ταξιδι Τατσόπουλος τεστ Τεχνες Τεχνολογία Τζορτζ Μάικλ Τηλεοπτικές άδειες Τοπικα Τουρισμός Τουρκια τροικα Τρομοκρατία Τσιπρας Υγεια Υπολογιστες Φθινοπωρο Φύση ΦΩΤΙΕΣ χιονια Χορός ΧΡΗΣΙΜΑ Χριστούγεννα Χρυσής Αυγή ψαρεμα Ψυχολογία Ψωνίζουμε Ελληνικά Aνάπτυξη ACTA ANONYMOYS Brexit Celebrities EKTATO epic fail Euro 2012 Eurovision Facebook Gaming GOOD NEWS Grexit Hollywood Internet ISIS Lifestyle Media nerit.gr Norman Atlantic Sandy Sex Showbiz sok Survey SURVIVOR Twitter viral X-Files