-->

Ομπάμα: Είδα τον πατέρα μου μόνο για ένα μήνα, όταν ήμουν 10 ετών

 http://freshsnews.blogspot.com/2015/09/23-obama.html
«Είδα τον πατέρα μου για έναν μήνα όταν ήμουν 10 ετών»: ο πρόεδρος των ΗΠΑ Μπαράκ Ομπάμα αναφέρθηκε στην προσωπική οικογενειακή ιστορία του σε μια συνάντηση που είχε με κρατούμενους —κάτι πρωτοφανές στα χρονικά— κατά τη διάρκεια της οποίας επισήμανε την ανάγκη να σπάσει ο φαύλος κύκλος των φυλακίσεων.
Στις 16 Ιουλίου ο Ομπάμα έγινε ο πρώτος εν ενεργεία πρόεδρος που επισκέφθηκε ομοσπονδιακή φυλακή, στο Ελ Ρίνο της Οκλαχόμα. Αποσπάσματα από το ντοκιμαντέρ που γυρίστηκε κατά τις συναντήσεις του με τους κρατούμενους δόθηκαν σήμερα στη δημοσιότητα.
Σε αυτά, ο 44ος πρόεδρος των ΗΠΑ χαιρετά δια χειραψίας έξι κρατούμενους και μετά κάθεται και ξεκινά συζήτηση μαζί τους.
«Δεν γνώρισα τον πατέρα μου και πάρα πολλοί νέοι δεν γνωρίζουν τον πατέρα τους», εξήγησε, ενώ στη συνέχεια εξήγησε πόσο σημαντικό είναι να διατηρούν οι κρατούμενοι επαφή με την οικογένειά τους.
«Συναντήθηκα με τον πατέρα μου επί έναν μήνα όταν ήμουν 10 ετών. Ήταν η μοναδική φορά που τον είδα σε όλη μου τη ζωή. Είχαμε στη διάθεσή μας μόνο έναν μήνα αλλά αυτό είχε αντίκτυπο επάνω μου. Τα παιδιά είναι ευαίσθητα σε τέτοια θέματα, ακόμη κι όταν δείχνουν ότι δεν είναι», εξήγησε.
Ο Μπαράκ Ομπάμα ανατράφηκε από τη μητέρα και τους παππούδες του καθώς ο πατέρας του, ο Μπαράκ ο πρεσβύτερος, εγκατέλειψε τη μητέρα του μελλοντικού προέδρου όταν το παιδί τους ήταν ακόμη πολύ μικρό.
Το ντοκιμαντέρ θα προβληθεί στις 27 Σεπτεμβρίου στο τηλεοπτικό κανάλι HBO.
  http://ikypros.com/ 

Συνολικές προβολές σελίδας

 
Website Worth Calculatorsiteprice.org domain valuewebsite worth domain value

3