Η δίαιτα των 8 ωρών: Κι όμως υπάρχει και «δουλεύει»

http://freshsnews.blogspot.com/2015/03/8-diatrofi.html
Εάν καταναλώνετε την τροφή σας μέσα σε διάστημα 8 ωρών, π.χ. μέχρι τις 4 μ.μ. και όχι πέρα από αυτό το όριο, οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι δεν θα πρέπει να ανησυχείτε κάθε φορά που καταναλώνετε λιπαρές τροφές και γλυκά, καθώς το όριο των 8 ωρών φαίνεται να μπορεί να περιορίσει τη ζημιά που προκαλεί στην υγεία η ανθυγιεινή διατροφή….
Σύμφωνα με νέα μελέτη από το Ινστιτούτο Salk στην Καλιφόρνια, το να σταματάμε να τρώμε μετά τις 4 μ.μ. αλλά και το να γευματίζουμε σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα βοηθά τον οργανισμό να καίει θερμίδες. Οι επιστήμονες υποστηρίζουν ότι αυτός ο περιορισμός στη διατροφή θα μπορούσε να αντιστρέψει την παχυσαρκία και να μειώσει τον κίνδυνο για την εκδήλωση σακχαρώδους διαβήτη τύπου 2.
Η εξήγηση που δίνεται για όλα αυτά είναι ότι τα γεύματα σε αυστηρούς χρόνους επιτρέπουν στο σώμα να «προβλέπει» πότε θα λαμβάνει τροφή και βοηθούν τον οργανισμό να είναι καλύτερα προετοιμασμένος για τη διαδικασία της πέψης. Ουσιαστικά, η κατανάλωση τροφής σε 8 ώρες συμβάλλει στο συγχρονισμό του πεπτικού συστήματος με γονίδια και πρωτεΐνες, ενώ παράλληλα επηρεάζει την ισορροπία των βακτηρίων που υπάρχουν στο έντερο και τα οποία ελέγχουν τον μεταβολισμό.
Για τις ανάγκες της μελέτης, οι επιστήμονες χώρισαν τα ποντίκια σε δύο ομάδες, καθεμιά από τις οποίες προσλάμβανε τον ίδιο αριθμό θερμίδων από τις ίδιες πηγές τροφής. Η διαφορά ανάμεσα στις ομάδες ήταν ότι η πρώτη κατανάλωσε την τροφή μέσα σε ένα χρονικό διάστημα 8 ωρών (π.χ. μεταξύ 9 π.μ. και 5 μ.μ.), ενώ για τη δεύτερη ομάδα δεν υπήρχε αυτός ο χρονικός περιορισμός.
Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι τα ποντίκια που κατανάλωναν την τροφή σε διάστημα 8 ωρών ήταν πιο υγιή και πιο αδύνατα σε σχέση με εκείνα της άλλης ομάδας. Διαπιστώθηκε, επίσης, ότι η λήψη της τροφής σε 8 ώρες βοήθησε ακόμη και τα παχύσαρκα ποντίκια να χάσουν το 5% του σωματικού τους βάρους μέσα σε λίγες ημέρες.
Ο καθηγητής Satchin Panda, ο οποίος ηγήθηκε της έρευνας, δήλωσε: «Το σημαντικό είναι να ακολουθούμε μια υγιεινή διατροφή. Επειδή, όμως, πολλοί άνθρωποι δεν έχουν πρόσβαση σε αυτήν, έπρεπε να βρούμε έναν τρόπο ώστε, ακόμη και όσοι δεν τρέφονται υγιεινά, να μπορούν να αποκομίσουν κάποιο όφελος από τη διατροφή τους» και πρόσθεσε: «Βρήκαμε, λοιπόν, ότι τα πειραματόζωα που τρέφονταν σε ένα διάστημα 8-12 ωρών είχαν καλύτερη υγεία σε σχέση με όσα κατανάλωναν τον ίδιο αριθμό θερμίδων από την ίδια πηγή τροφής, οποτεδήποτε μέσα στην ημέρα».
Τα ευρήματα της μελέτης δημοσιεύθηκαν στο περιοδικό «Cell Metabolism».

Τι υπόσχεται η νέα δίαιτα των 8 ωρών και που στηρίζεται η θεωρία της; Μπορείς όντως να χάσεις 10 κιλά σε 6 εβδομάδες όπως λένε, εφαρμόζοντάς την;

Σύμφωνα με την δίαιτα των 8 ωρών, το σώμα μας, δεν μπορεί να επεξεργαστεί τα τρόφιμα που καταναλώνουμε μετά από κάποιες ώρες και έτσι οι θερμίδες καταλήγουν εκεί που δεν θα έπρεπε, γύρω από την κοιλιά και τους γλουτούς μας.
Η εν λόγω δίαιτα υπόσχεται να χάσεις περί τα 3 κιλά σε μια εβδομάδα και 10 κιλά σε έξι εβδομάδες. Το πλάνο είναι απλό: τρως ό,τι θέλεις από τις 9 το πρωί μέχρι τις 5 το απόγευμα ή από τις 11 το πρωί ως τις 7 το απόγευμα.
Με τον τρόπο αυτό προστατεύεις το πεπτικό σου σύστημα και βοηθάς τις ορμόνες και τα ένζυμα να κινούνται σωστά μέσα στο σώμα σου.
Το κλειδί στην δίαιτα τούτη είναι ο καλός ύπνος όσο πιο νωρίς γίνεται. Σύμφωνα με έρευνα που έγινε σε ποντίκια που λάμβαναν τον ίδιο αριθμό θερμίδων, μια ομάδα ποντικιών κατανάλωνε τις θερμίδες αυτές ελεύθερα μέσα στην ημέρα ενώ η άλλη ομάδα κατανάλωνε τις θερμίδες που έπρεπε μέσα σε 8 ώρες.
Μέσα σε 100 ημέρες μελέτης, ήταν τα ποντίκια που έτρωγαν όλη μέρα, εκείνα που τελικά πήραν βάρος.
Ο ένας από τους συγγραφείς του βιβλίου The 8-Hour Diet: Watch the Pounds Disappear Without Watching What You Eat! , ο Ziczenk που είναι και συντάκτης του περιοδικού Men’s Health εμφανίστηκε στην εκπομπή Today, όπου και πρότεινε την κατανάλωση καφέ ή τσαγιού νωρίς το πρωί και την γυμναστική για 8 λεπτά κατόπιν για να δώσεις στο μεταβολισμό σου το ξεκίνημα που πρέπει. Έπειτα, οφείλεις να καταναλώσεις ένα πρωινό πλούσιο σε θρεπτικά στοιχεία
Παρότι στην εν λόγω δίαιτα επιτρέπεται να τρως ό,τι θέλεις μέσα στις 8 επιτρεπόμενες ώρες, οφείλεις να στοχεύεις στην κατανάλωση υγιεινών τροφών. Ουσιαστικά, όσο περισσότερες ώρες μέσα στην ημέρα σπαταλάς για να τρως, τόσο επιτρέπεις στο μεταβολισμό σου να τεμπελιάσει. Δηλαδή, καις περισσότερες θερμίδες, προλαμβάνεις ασθένειες όπως ο διαβήτης και τα καρδιαγγειακά νοσήματα και αδυνατίζεις!

Τι προτείνει ο Zinczenko:

Σνακ: σαλάτα ή 2 κομμάτια πίτσα ή μια σούπα.
Δείπνο: το δείπνο λαμβάνει χώρα νωρίς το απόγευμα αλλά μπορείς να καταναλώσεις μια μεγάλη ποσότητα φαγητού όπως παϊδάκια ή λαχανικά.
Γλυκό: μετά το τελευταίο γεύμα, μπορείς να απολαύσεις ένα γλυκάκι ή ένα ποτήρι κρασί αφού το σώμα σου έχει αρκετό χρόνο από τις 6 -7 το απόγευμα για να το επεξεργαστεί σωστά.
Το βιβλίο καταλήγει: Για χρόνια, μας έλεγαν πως είμαστε ό,τι τρώμε. Πλέον ξέρουμε πως είμαστε ό,τι τρώμε και όποτε τρώμε.

H γνώμη του ειδικού Υovi Freedhoff:

Ενώ στην αρχή ο βασικός κανόνας είναι να τρως ό,τι θες μέσα σε 8 ώρες από τη στιγμή που ξυπνάς, μπαίνουν και δεύτεροι κανόνες. Ο Ζινψζενκο προτείνει να καταναλώνεις σε κάθε γεύμα ή σνακ μια από τις 8 υπερτροφές του που περιλαμβάνουν άπαχη πρωτεϊνη, φυτικές ίνες, πράσινα λαχανικά, μούρα, γιαούρτι και ξηρούς καρπούς.
Το πρωινό γεύμα είναι πολύ μικρό αν σκεφτεί κανείς πως το καταναλώνεις μετά από 16 ώρες αφαγίας ενώ πρέπει και να γυμναστείς! Τα πρωινά που προτείνει το βιβλίο αποτελεούνται από ένα smoothie που δεν ξεπερνά τις 200 θερμίδες ή μια τηγανήτα με μούρα που φτάνει τις 300.
Παρ” όλο που στο βιβλίο υπάρχει συγκεκριμένο κεφάλαιο με το 100 τρόπους για να κόψεις θερμίδες με συμβουλές όπως «δες ένα θρίλερ, μίλα σοτ τηλέφωνο, μασούλησε πάγο, άναψε κεριά με άρωμα βανίλιας, κανέλας, μπανάνας, πράσινου μήλου ή μέντας» και πάλι θα νιώθεις να πεινάς, ειδικά αν δεν συνηθίζεις να κοιμάσαι νωρίς!
Τέλος, αν εργάζεσαι, πρέπει να ετοιμάζεις όλα σου τα γεύματα από την προηγούμενη ημέρα, καθώς το έτοιμο φαγητό θα σε φορτώσει θερμίδες και λίπος!

mymind
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly

Συνολικές προβολές σελίδας

 

Στηρίξτε την προσπάθεια μας!

H Fresh News είναι μια μή κερδοσκοπική σελίδα και παρέχει δωρεάν υπηρεσίες ψυχαγωγίας και ενημέρωσης στα μέλη αλλά και στούς επισκέπτες του. Τα έξοδα συντήρησης καλύπτονται απο χορηγίες - δωρεές των μελών. Η οποιαδήποτε εισφορά έχει αποκλειστικά υποστηρικτικό και συμβολικό χαρακτήρα και δεν συνεπάγεται με κανέναν τρόπο απόκτηση ή διεκδίκηση ξεχωριστών προνομίων. Οι Εισφορές μπορούν να γίνονται μία ή περισσότερες φορές σε χρονικά διαστήματα. Το Online σύστημα που έχει επιλεγεί είναι το PAYPAL το οποίο θεωρείται το πιό ασφαλές και αξιόπιστο σύστημα online συναλλαγών παγκοσμίως.

Σου αρέσει το Blog ?Βάλε το e-mail σου να σου στέλνουμε κάθε μερα

Fresh News Achive

Find Us On Facebook

Link to us

Αν σας αρέσει αυτό το blog , βαλτετο στο site σας.



Προαιρετικά χρησιμοποιήσετε αυτό το πρόγραμμα εγκατάστασης Widget για να προσθέσετε αυτό το σύνδεσμο στο Blogger blog σας.

Blogger templates

Powered By | blogger widgets

Translate...

Fresh News
Webutation

About

Ετικέτες

ΑΓΓΛΙΑ Αγιος Βαλεντίνος αγρότες αθλητικό μάρκετινγκ Αθλητισμος Αμερικη Αμφίπολη ΑΝΕΞΉΓΗΤΑ ΦΑΙΝΌΜΕΝΑ Αξίες απεργίες Αποκαλυψεις αποκριες Αρχαια Ελλαδα-Ancient Hellas Αστεια αστυνομια Αυτοκίνητο Βαρουφάκης Γερμανια ΓΥΝΑΙΚΑ Δημοψήφισμα Διακοπες Διακόσμηση Διάστημα Διατροφη ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΕΘΝΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ Δικαιοσύνη ΔΝΤ εγκλημα ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΕΘΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ Ειδήσεις εκδηλωση Εκκλησια ΕΚΛΟΓΕΣ Εκλογές 2012 Εκλογές 2013 Εκλογες 2015 Εκπαιδευση Έκτακτα Ελλαδα ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ Ενδιαφέροντα ΕΝΦΙΑ εξελιξη Επιστημες ΕΠΙΣΤΗΜΗ Εργασία ΕΡΤ Ευρ.Ενωση ΕΥΧΑΙΤΗΡΙΟΥΣ ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ Ζώα Ζώδια Ζωή Κωνσταντοπούλου Ηθη κ Εθιμα ΙΣΤΟΡΙΚΑ Ιστοριούλες Καθαρά Δευτέρα ΚΑΙΡΟΣ καλοκαιρι καρναβάλι Κίνα Κοινωνια Κορέα Κόσμος ΚΡΙΣΗ-ΑΝΕΡΓΙΑ Κυνηγι Κύπρος Λαφαζάνης ΛΟΝΔΙΝΟ 2012 Μακεδονία Μέσα Μαζικής Μεταφοράς Μεταναστευτικο μνημονίο ΜΟΔΑ Μουντιαλ 2014 ΜΟΥΣΙΚΗ Μπαλτακος ΝΔ ΝΔ-ΜΕΙΜΑΡΑΚΗΣ νεα ΝΕΑ ΤΑΞΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ Νομοθεσια Ντόναλντ Τραμπ Οικολογία Οικονομία Ολυμπιακή Φλόγα Ομορφιά Ομπάμα Ονειρα ότι να 'ναι ΠΑΙΔΙ Παραξενα Παρέλαση Παρισι πασοκ Πασχα Περιβαλλον περιεργα πετρελαιοκηλίδα ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ Πολιτικη Πολιτισμος Ποταμι Πρέσπες Πρωτομαγιά Πρωτοχρονιάς ΡΑΝΤΕΒΟΥ Ρωσια ΣΕΙΡΗΝΕΣ σεισμός Σινεμα στρατος συλλαλητήριο Συνταγές ΣΥΝΤΑΓΜΑ Συριζα Σχεσεις Σώρρας Ταϊβάν Ταινιες Ταξιδι Τατσόπουλος τεστ Τεχνες Τεχνολογία Τζορτζ Μάικλ Τηλεοπτικές άδειες Τοπικα Τουρισμός Τουρκια τροικα Τρομοκρατία Τσιπρας Υγεια Υπολογιστες Φθινοπωρο Φύση ΦΩΤΙΕΣ χιονια Χορός ΧΡΗΣΙΜΑ Χριστούγεννα Χρυσής Αυγή ψαρεμα Ψυχολογία Ψωνίζουμε Ελληνικά Aνάπτυξη ACTA ANONYMOYS Brexit Celebrities EKTATO epic fail Euro 2012 Eurovision Facebook Gaming GOOD NEWS Grexit Hollywood Internet ISIS Lifestyle Media nerit.gr Norman Atlantic Sandy Sex Showbiz sok Survey SURVIVOR Twitter viral X-Files