Βιταμίνη Β - ρόλος και δράσεις στην πρόληψη

http://freshsnews.blogspot.com/2015/02/b.html

Η βιταμίνη Β παίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο στις λειτουργίες του ανθρώπινου οργανισμού. Υπάρχουν 8 υδατοδιαλυτές βιταμίνες που ανήκουν στην ομάδα των βιταμινών του συμπλέγματος Β, οι οποίες δρουν συνεργικά, είναι δηλαδή πιο αποτελεσματικές όταν συνδυάζονται παρά όταν χορηγούνται μεμονωμένα.


Η βιταμίνη Β καταναλώνεται με αυξημένο ρυθμό στον οργανισμό μας και χρειάζεται συνεχή ανανέωση κι επίσης δεν αποθηκεύεται επαρκώς στον οργανισμό. Για το λόγο αυτό, ένα συμπλήρωμα βιταμινών του συμπλέγματος Β είναι ωφέλιμο σχεδόν για όλους. Επειδή τα επίπεδα της βιταμίνης Β καταναλώνονται γρήγορα, η έλλειψή τους συχνά οδηγεί σε κούραση, άγχος και έλλειψη ενεργητικότητας.

Το συμπλήρωμα των βιταμινών B ενισχύει το μεταβολισμό, ισχυροποιεί το ανοσοποιητικό σύστημα, βοηθά στη διατήρηση ενός υγιούς νευρικού συστήματος και βοηθά την κυτταρική ανάπτυξη καθώς και την υγιή επιδερμίδα και τους μυς. Οι διαφορετικές επιμέρους δράσεις του κάθε συστατικού του συμπλέγματος των βιταμινών Β είναι:

± Βιταμίνη Β1 ή θειαμίνη: βελτιώνει τη διάθεση, την υγεία της καρδιάς και το μεταβολισμό των υδρογονανθράκων.

± Βιταμίνη Β2 ή ριβοφλαβίνη: προστατεύει ενάντια στον καρκίνο και βοηθά στην πρόληψη της ημικρανίας και του καταρράκτη.


± Βιταμίνη Β3 ή νιασίνη: βοηθά την απελευθέρωση της ενέργειας από τα θρεπτικά συστατικά της διατροφή, παίζει ρόλο στη μείωση της χοληστερόλης, στην καταπολέμηση της κατάθλιψης και στην ανακούφιση από την αρθρίτιδα.



± Βιταμίνη Β5 ή παντοθενικό οξύ: ανευρίσκεται σε κάποιο βαθμό σχεδόν σε κάθε τροφή. Βοηθά την ανάπτυξη ενός υγιούς νευρικού συστήματος και το μεταβολισμό. Μπορεί να βοηθήσει ανθρώπους που πάσχουν από αλλεργίες, χρόνια κόπωση και ημικρανίες.



± Βιταμίνη Β6 ή πυριδοξίνη: βοηθά την παραγωγή των ερυθρών αιμοσφαιρίων και μπορεί να ελαφρύνει τα συμπτώματα του άσθματος.



± Βιταμίνη Β7 ή βιοτίνη: βοηθά στην απελευθέρωση ενέργειας από τους υδρογονάνθρακες. Είναι σημαντική για την υγεία των μαλλιών και των νυχιών.



± Βιταμίνη Β9 ή φυλλικό οξύ: Είναι πολύ σημαντική για τις γυναίκες στην εγκυμοσύνη καθώς βοηθά στην ομαλή ανάπτυξη του εμβρύου. Διευκολύνει το σχηματισμό της αιμοσφαιρίνης και συχνά χρησιμοποιείται για τη θεραπεία της αναιμίας.



± Βιταμίνη Β12: είναι σημαντική για ένα υγιές νευρικό σύστημα και βοηθά στη δημιουργία ερυθρών αιμοσφαιρίων. Ανευρίσκεται μόνο σε ζωικές τροφές όπως κρέας, ψάρι, γάλα, αυγά και γι αυτό η συμπληρωματική χορήγησή της συστήνεται σε χορτοφάγους.



Η επιλογή ενός συμπληρώματος βιταμινών δεν αφορά μόνο την ετικέτα του προϊόντος. Η λίστα με τα συστατικά του μπορεί να αποκαλύψει επιβλαβή συντηρητικά και λοιπά στοιχεία.
Προσοχή απαιτείται στα τοξικά συστατικά που έχουν τα αρχικά προπυλ-, εθυλ- ή μεθυλ-. Επίσης καλό θα είναι να αποφεύγονται συμπληρώματα που χρησιμοποιούν αργίλιο ως βάση.

Είναι σημαντικό επίσης να εξετάζεται το ποσοστό του RDA που υπάρχει σε ένα συμπλήρωμα. Πολλά χαμηλής ποιότητας συμπληρώματα χρησιμοποιούν τις πιο φθηνές βιταμίνες Β όπως η θειαμίνη και η ριβοφλαβίνη. Ουσιαστικά δε χρειαζόμαστε τόσο πολύ συμπλήρωμα από αυτές τις βιταμίνες και εκτός αυτού τις βρίσκουμε ήδη στις τροφές που τρώμε. Ένα συμπλήρωμα βιταμινών Β καλής ποιότητας θα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πιο ακριβές βιταμίνες όπως η Β3, η Β5 και η Β12.

Η ενημέρωση για τα συμπληρώματα βιταμινών είναι απαραίτητη για την κατανόηση του λόγου για τον οποίο μπορεί να χορηγηθούν. Η προάσπιση της υγείας πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για τον καθένα, ώστε να επιμηκύνει το χρόνο και την ποιότητα της ζωής του. - See more at:

 http://master-lista.blogspot.gr
Η βιταμίνη Β παίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο στις λειτουργίες του ανθρώπινου οργανισμού. Υπάρχουν 8 υδατοδιαλυτές βιταμίνες που ανήκουν στην ομάδα των βιταμινών του συμπλέγματος Β, οι οποίες δρουν συνεργικά, είναι δηλαδή πιο αποτελεσματικές όταν συνδυάζονται παρά όταν χορηγούνται μεμονωμένα.




Η βιταμίνη Β καταναλώνεται με αυξημένο ρυθμό στον οργανισμό μας και χρειάζεται συνεχή ανανέωση κι επίσης δεν αποθηκεύεται επαρκώς στον οργανισμό. Για το λόγο αυτό, ένα συμπλήρωμα βιταμινών του συμπλέγματος Β είναι ωφέλιμο σχεδόν για όλους. Επειδή τα επίπεδα της βιταμίνης Β καταναλώνονται γρήγορα, η έλλειψή τους συχνά οδηγεί σε κούραση, άγχος και έλλειψη ενεργητικότητας.

Το συμπλήρωμα των βιταμινών B ενισχύει το μεταβολισμό, ισχυροποιεί το ανοσοποιητικό σύστημα, βοηθά στη διατήρηση ενός υγιούς νευρικού συστήματος και βοηθά την κυτταρική ανάπτυξη καθώς και την υγιή επιδερμίδα και τους μυς. Οι διαφορετικές επιμέρους δράσεις του κάθε συστατικού του συμπλέγματος των βιταμινών Β είναι:

± Βιταμίνη Β1 ή θειαμίνη: βελτιώνει τη διάθεση, την υγεία της καρδιάς και το μεταβολισμό των υδρογονανθράκων.

Δείτε επίσης: Οι φυτικές ίνες θωρακίζουν την καρδιά των νέων

± Βιταμίνη Β2 ή ριβοφλαβίνη: προστατεύει ενάντια στον καρκίνο και βοηθά στην πρόληψη της ημικρανίας και του καταρράκτη.

Δείτε επίσης: Αυτός είναι ο χυμός που εξαφανίζει όλες τις ημικρανίες

± Βιταμίνη Β3 ή νιασίνη: βοηθά την απελευθέρωση της ενέργειας από τα θρεπτικά συστατικά της διατροφή, παίζει ρόλο στη μείωση της χοληστερόλης, στην καταπολέμηση της κατάθλιψης και στην ανακούφιση από την αρθρίτιδα.

Δείτε επίσης: Κάντε αυτά και φωνάξτε "όχι" στην κατάθλιψη

± Βιταμίνη Β5 ή παντοθενικό οξύ: ανευρίσκεται σε κάποιο βαθμό σχεδόν σε κάθε τροφή. Βοηθά την ανάπτυξη ενός υγιούς νευρικού συστήματος και το μεταβολισμό. Μπορεί να βοηθήσει ανθρώπους που πάσχουν από αλλεργίες, χρόνια κόπωση και ημικρανίες.

Δείτε επίσης: Ασθένεια: Η τέλεια λύση που βρίσκει ο εγκέφαλος

± Βιταμίνη Β6 ή πυριδοξίνη: βοηθά την παραγωγή των ερυθρών αιμοσφαιρίων και μπορεί να ελαφρύνει τα συμπτώματα του άσθματος.

Δείτε επίσης: Ευκάλυπτος και οι Θεραπευτικές ιδιότητες του!

± Βιταμίνη Β7 ή βιοτίνη: βοηθά στην απελευθέρωση ενέργειας από τους υδρογονάνθρακες. Είναι σημαντική για την υγεία των μαλλιών και των νυχιών.

Δείτε επίσης: Σκλήρυνση κατά πλάκας και αντιστροφή της μέσω διατροφής

± Βιταμίνη Β9 ή φυλλικό οξύ: Είναι πολύ σημαντική για τις γυναίκες στην εγκυμοσύνη καθώς βοηθά στην ομαλή ανάπτυξη του εμβρύου. Διευκολύνει το σχηματισμό της αιμοσφαιρίνης και συχνά χρησιμοποιείται για τη θεραπεία της αναιμίας.

Δείτε επίσης: Τα διατροφικά οφέλη του πορτοκαλιού

± Βιταμίνη Β12: είναι σημαντική για ένα υγιές νευρικό σύστημα και βοηθά στη δημιουργία ερυθρών αιμοσφαιρίων. Ανευρίσκεται μόνο σε ζωικές τροφές όπως κρέας, ψάρι, γάλα, αυγά και γι αυτό η συμπληρωματική χορήγησή της συστήνεται σε χορτοφάγους.

Δείτε επίσης: Οι θαυματουργές λοιμώξεις

Η επιλογή ενός συμπληρώματος βιταμινών δεν αφορά μόνο την ετικέτα του προϊόντος. Η λίστα με τα συστατικά του μπορεί να αποκαλύψει επιβλαβή συντηρητικά και λοιπά στοιχεία.
Προσοχή απαιτείται στα τοξικά συστατικά που έχουν τα αρχικά προπυλ-, εθυλ- ή μεθυλ-. Επίσης καλό θα είναι να αποφεύγονται συμπληρώματα που χρησιμοποιούν αργίλιο ως βάση.

Είναι σημαντικό επίσης να εξετάζεται το ποσοστό του RDA που υπάρχει σε ένα συμπλήρωμα. Πολλά χαμηλής ποιότητας συμπληρώματα χρησιμοποιούν τις πιο φθηνές βιταμίνες Β όπως η θειαμίνη και η ριβοφλαβίνη. Ουσιαστικά δε χρειαζόμαστε τόσο πολύ συμπλήρωμα από αυτές τις βιταμίνες και εκτός αυτού τις βρίσκουμε ήδη στις τροφές που τρώμε. Ένα συμπλήρωμα βιταμινών Β καλής ποιότητας θα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πιο ακριβές βιταμίνες όπως η Β3, η Β5 και η Β12.

Η ενημέρωση για τα συμπληρώματα βιταμινών είναι απαραίτητη για την κατανόηση του λόγου για τον οποίο μπορεί να χορηγηθούν. Η προάσπιση της υγείας πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για τον καθένα, ώστε να επιμηκύνει το χρόνο και την ποιότητα της ζωής του. - See more at: http://master-lista.blogspot.gr/2015/02/blog-post_363.html#sthash.pk2AI3CF.dpuf
Η βιταμίνη Β παίζει έναν πολύ σημαντικό ρόλο στις λειτουργίες του ανθρώπινου οργανισμού. Υπάρχουν 8 υδατοδιαλυτές βιταμίνες που ανήκουν στην ομάδα των βιταμινών του συμπλέγματος Β, οι οποίες δρουν συνεργικά, είναι δηλαδή πιο αποτελεσματικές όταν συνδυάζονται παρά όταν χορηγούνται μεμονωμένα.




Η βιταμίνη Β καταναλώνεται με αυξημένο ρυθμό στον οργανισμό μας και χρειάζεται συνεχή ανανέωση κι επίσης δεν αποθηκεύεται επαρκώς στον οργανισμό. Για το λόγο αυτό, ένα συμπλήρωμα βιταμινών του συμπλέγματος Β είναι ωφέλιμο σχεδόν για όλους. Επειδή τα επίπεδα της βιταμίνης Β καταναλώνονται γρήγορα, η έλλειψή τους συχνά οδηγεί σε κούραση, άγχος και έλλειψη ενεργητικότητας.

Το συμπλήρωμα των βιταμινών B ενισχύει το μεταβολισμό, ισχυροποιεί το ανοσοποιητικό σύστημα, βοηθά στη διατήρηση ενός υγιούς νευρικού συστήματος και βοηθά την κυτταρική ανάπτυξη καθώς και την υγιή επιδερμίδα και τους μυς. Οι διαφορετικές επιμέρους δράσεις του κάθε συστατικού του συμπλέγματος των βιταμινών Β είναι:

± Βιταμίνη Β1 ή θειαμίνη: βελτιώνει τη διάθεση, την υγεία της καρδιάς και το μεταβολισμό των υδρογονανθράκων.

Δείτε επίσης: Οι φυτικές ίνες θωρακίζουν την καρδιά των νέων

± Βιταμίνη Β2 ή ριβοφλαβίνη: προστατεύει ενάντια στον καρκίνο και βοηθά στην πρόληψη της ημικρανίας και του καταρράκτη.

Δείτε επίσης: Αυτός είναι ο χυμός που εξαφανίζει όλες τις ημικρανίες

± Βιταμίνη Β3 ή νιασίνη: βοηθά την απελευθέρωση της ενέργειας από τα θρεπτικά συστατικά της διατροφή, παίζει ρόλο στη μείωση της χοληστερόλης, στην καταπολέμηση της κατάθλιψης και στην ανακούφιση από την αρθρίτιδα.

Δείτε επίσης: Κάντε αυτά και φωνάξτε "όχι" στην κατάθλιψη

± Βιταμίνη Β5 ή παντοθενικό οξύ: ανευρίσκεται σε κάποιο βαθμό σχεδόν σε κάθε τροφή. Βοηθά την ανάπτυξη ενός υγιούς νευρικού συστήματος και το μεταβολισμό. Μπορεί να βοηθήσει ανθρώπους που πάσχουν από αλλεργίες, χρόνια κόπωση και ημικρανίες.

Δείτε επίσης: Ασθένεια: Η τέλεια λύση που βρίσκει ο εγκέφαλος

± Βιταμίνη Β6 ή πυριδοξίνη: βοηθά την παραγωγή των ερυθρών αιμοσφαιρίων και μπορεί να ελαφρύνει τα συμπτώματα του άσθματος.

Δείτε επίσης: Ευκάλυπτος και οι Θεραπευτικές ιδιότητες του!

± Βιταμίνη Β7 ή βιοτίνη: βοηθά στην απελευθέρωση ενέργειας από τους υδρογονάνθρακες. Είναι σημαντική για την υγεία των μαλλιών και των νυχιών.

Δείτε επίσης: Σκλήρυνση κατά πλάκας και αντιστροφή της μέσω διατροφής

± Βιταμίνη Β9 ή φυλλικό οξύ: Είναι πολύ σημαντική για τις γυναίκες στην εγκυμοσύνη καθώς βοηθά στην ομαλή ανάπτυξη του εμβρύου. Διευκολύνει το σχηματισμό της αιμοσφαιρίνης και συχνά χρησιμοποιείται για τη θεραπεία της αναιμίας.

Δείτε επίσης: Τα διατροφικά οφέλη του πορτοκαλιού

± Βιταμίνη Β12: είναι σημαντική για ένα υγιές νευρικό σύστημα και βοηθά στη δημιουργία ερυθρών αιμοσφαιρίων. Ανευρίσκεται μόνο σε ζωικές τροφές όπως κρέας, ψάρι, γάλα, αυγά και γι αυτό η συμπληρωματική χορήγησή της συστήνεται σε χορτοφάγους.

Δείτε επίσης: Οι θαυματουργές λοιμώξεις

Η επιλογή ενός συμπληρώματος βιταμινών δεν αφορά μόνο την ετικέτα του προϊόντος. Η λίστα με τα συστατικά του μπορεί να αποκαλύψει επιβλαβή συντηρητικά και λοιπά στοιχεία.
Προσοχή απαιτείται στα τοξικά συστατικά που έχουν τα αρχικά προπυλ-, εθυλ- ή μεθυλ-. Επίσης καλό θα είναι να αποφεύγονται συμπληρώματα που χρησιμοποιούν αργίλιο ως βάση.

Είναι σημαντικό επίσης να εξετάζεται το ποσοστό του RDA που υπάρχει σε ένα συμπλήρωμα. Πολλά χαμηλής ποιότητας συμπληρώματα χρησιμοποιούν τις πιο φθηνές βιταμίνες Β όπως η θειαμίνη και η ριβοφλαβίνη. Ουσιαστικά δε χρειαζόμαστε τόσο πολύ συμπλήρωμα από αυτές τις βιταμίνες και εκτός αυτού τις βρίσκουμε ήδη στις τροφές που τρώμε. Ένα συμπλήρωμα βιταμινών Β καλής ποιότητας θα έχει υψηλή περιεκτικότητα σε πιο ακριβές βιταμίνες όπως η Β3, η Β5 και η Β12.

Η ενημέρωση για τα συμπληρώματα βιταμινών είναι απαραίτητη για την κατανόηση του λόγου για τον οποίο μπορεί να χορηγηθούν. Η προάσπιση της υγείας πρέπει να αποτελεί προτεραιότητα για τον καθένα, ώστε να επιμηκύνει το χρόνο και την ποιότητα της ζωής του. - See more at: http://master-lista.blogspot.gr/2015/02/blog-post_363.html#sthash.pk2AI3CF.dpuf
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Printfriendly

Συνολικές προβολές σελίδας

 

Fresh News Achive