-->

Το πιο ωραίο γαλλικό ever!

Με τα σχέδια στα νύχια δεν είμαι ιδιαίτερα τολμηρή! Όχι τόσο γιατί δεν μου αρέσουν, όσο γιατί φοβάμαι ότι αν επιχειρήσω να τα κάνω μόνη μου θα καταλήξω με ένα... ό,τι να ΄ναι σχέδιο το οποίο ναι μεν, μπορεί να φύγει εύκολα με με ασετόν, ωστόσο θα έχει καταφέρει τόσο να με εκνευρίσει προηγουμένως με αποτέλεσμα να καταλήξω να αφαιρώ με ασετόν το βερνίκι από όλα τα νύχια!

Στον παραπάνω κανόνα μου υπάρχουν καναδυο εξαιρέσεις τις οποίες έχω βρει τελευταία. Η μια είναι τα ombre νύχια της Lauren Conrad και αυτό το super γαλλικό μανικιούρ που ξεσήκωσα μόλις από το Wah Nail Salon του Λονδίνου! Και μπορεί το χέρι μου να είμαι είναι τόσο σταθερό ώστε να πετύχω την τέλεια ίσια γραμμή, ωστόσο διατίθεμαι να κάνω υπομονή και να εκπαιδευτώ. Αξίζει τον κόπο!

Το μυστικό για να το πετύχεις είναι να έχεις την ιδανική nude βάση. Δύο δικές μου προτάσεις είναι η απόχρωση Nude Dolce & Gabbana και η Barefoot της OPI (πιο οικονομική λύση).

Αφού περάσεις, λοιπόν, τις απαραίτητες δύο στρώσεις, διαλέγεις τα αγαπημένα σου παλ βερνίκια και περνάς μια λεπτή γραμμή σαν να έκανες γαλλικό. Ένα χρώμα σε κάθε νύχι. Και μην ξεχνάς το απαραίτητο top coat στο τελείωμα. Προτίμησε το Seche Vite, το πιο γρήγορο στεγνωτικό στον κόσμο! Θα το βρεις στα Sephora.

Bonus info: αν θέλεις να πειραματιστείς με πιο πολύπλοκα σχέδια πάρε βερνίκια μαζί σου στις διακοπές σου και ρίξε μια ματιά στο navy (love it!) ή ένα με πιο flashy prints

tlife

Συνολικές προβολές σελίδας

 
Website Worth Calculatorsiteprice.org domain valuewebsite worth domain value

3