-->

Ο υπερήφανος τσολιάς κλαίει για την Ελλάδα


Σου γράφω εγώ ένας 20χρονος που στα 20 χρόνια που κλείνει σήμερα έχει δει την πατρίδα του να υποδουλώνεται και να καταστρέφεται.
Έχεις μεγάλο δίκιο γι' αυτά τα δύο μάτια του παλικαριού,κλαίει όλη η Ελλάδα μαζί τους.Χθες έγιναν πράγματα που θύμιζαν άλλες εποχές,πράγματα που αν είσαι Έλληνας σε κάνουν να πονάς.Χθες το Σύνταγμα μετατράπηκε σε χαρακώματα και θάλαμο αερίων γιατί ο κύριος και αξιότιμος πρωθυπουργός της χώρας προφανώς δεν άντεχε το βάρος της πλατείας.

Θέλω να πω με όλη μου την καρδιά πραγματικά ένα μεγάλο κουράγιο σε όλους μας.Σε όλους τους γονείς που από δω και πέρα θα δεινοπαθήσουν,σε όλους τους συνταξιούχους σε όλους τους μεροκαματιάρηδες,σε όλους τους Αγανακτισμένους.Όμως θέλω ακόμα να εκφράσω τη μεγάλη μου στεναχώρια και θλίψη για τα παιδιά των ΜΑΤ που δυστυχώς ακόμα κι αν κάποιοι τους δικαιολογούν με την πρόφαση ότι ακολουθούν εντολές, χθες έδειξαν το χειρότερο πρόσωπο της τρομοκρατίας.Έδειξαν ότι είναι μπάτσοι χωρίς σκέψη και χωρίς ψυχή,γιατί όταν βαράς ηλικιωμένους,όταν βαράς παιδιά και ειρηνικούς διαδηλωτές,όταν ρίχνεις δακρυγόνα σε ανθρώπους ημιλιπόθυμους και όταν εν τέλει βαράς συμπατριώτες σου που διαμαρτύρονται και για σένα που παίρνεις 700 ευρώ είσαι αν μη τι άλλο αξιολύπητος.
Αγαπημένο μου tromaktiko σε παρακαλώ να κάνεις αυτήν την ανάρτηση με αυτήν την φωτογραφία γιατί νομίζω ότι είναι αυτή που εκφράζει όλους μας.Σήμερα που είναι τα γενέθλιά μου κάνω την ευχή να ζήσουμε από δω και πέρα να ζούμε σε μια ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ όπως μας πρέπει και όπως μας αξίζει.Σε μια Ελλάδα που εικόνες σαν τις χθεσινές θα είναι απλά μια κακή ανάμνηση.Ας είναι αυτό το δώρο μου.
Καλό κουράγιο και καλή δύναμη σε όλους!

Ένας Αγανακτισμένος Έλληνας.


http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/

Συνολικές προβολές σελίδας

 
Website Worth Calculatorsiteprice.org domain valuewebsite worth domain value

3